  • 1. Data: 2011-01-21 00:57:47
    Temat: Sprzętowa kalibracja EIZO S/SX jest już faktem.
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Wyniki zbadania wczesnej wersji BETA: http://mva.pl/viewtopic.php?f=21&t=222
    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 2. Data: 2011-01-21 10:32:31
    Temat: Re: Sprzętowa kalibracja EIZO S/SX jest już faktem.
    Od: marcin podwojski <m...@g...com>

    On Jan 21, 1:57 am, Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:
    > Wyniki zbadania wczesnej wersji BETA:http://mva.pl/viewtopic.php?f=21&t=222

    Czy z S2110W to zadziala i jaki trzeba miec kalibrator?

    Marcin

  • 3. Data: 2011-01-21 11:10:01
    Od: darzur <z...@g...skasujto.com>

    On Fri, 21 Jan 2011 01:57:47 +0100, Tom01
    <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> says...

    > Wyniki zbadania wczesnej wersji BETA: http://mva.pl/viewtopic.php?f=21&t=222

    Jakie czujniki soft obsługuje? Rozumiem, że trzeci przykład to krzywe z
    LUT karty graficznej po kalibracji programowej monitora który wcześniej
    został skalibrowany sprzętowo? Jednym słowem po kalibracji w LUT
    monitora, kalibracja w LUT karty daje 3 proste od 0 do 255.

    --
    Pozdrufka,
    Żurek GG# 371288

  • 4. Data: 2011-01-21 11:12:10
    Od: darzur <z...@g...skasujto.com>

    On Fri, 21 Jan 2011 01:57:47 +0100, Tom01
    <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> says...

    > Wyniki zbadania wczesnej wersji BETA: http://mva.pl/viewtopic.php?f=21&t=222

    P.S. Czy szry gradient jest zauważalnie lpeszy po sprzętowej niż
    programowej? Chodzi mo głównie o denerwujące podbarwienia niektórych
    odcieni szarości.

    --
    Pozdrufka,
    Żurek GG# 371288

  • 5. Data: 2011-01-21 11:48:14
    Od: darzur <z...@g...skasujto.com>

    On Fri, 21 Jan 2011 01:57:47 +0100, Tom01
    <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> says...

    > Wyniki zbadania wczesnej wersji BETA: http://mva.pl/viewtopic.php?f=21&t=222

    P.S.2 Czy ta "Funkcja wizualnego lub półautomatycznego dopasowania bieli
    monitora" tworzy cel dla dalszej kaliracji sprzętowej? Tzn. czy po
    "naocznym" ustawieniu bieli/jasności dalej przechodzi się do kalibracji
    LUT monitora za pomocą czujnika?

    Przepraszam za tyle pytań, ale od jakiegoś czasu czekam na ten soft a na
    newsach nie da sie edytować postów. :)

    --
    Pozdrufka,
    Żurek GG# 371288

  • 6. Data: 2011-01-21 13:39:36
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-01-21 11:32, marcin podwojski pisze:
    > Czy z S2110W to zadziala i jaki trzeba miec kalibrator?

    Potwierdzona infomacja o działaniu z: FlexScan SX3031W, SX2762W,
    SX2761W, SX2462W, SX2461W, S2433W, S2432W, T2351W (Windows only),
    EV2333W, SX2262W, S2243W, S2242W, S2233W, S2232W.

  • 7. Data: 2011-01-21 13:40:27
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-01-21 12:12, darzur pisze:
    > P.S. Czy szry gradient jest zauważalnie lpeszy po sprzętowej niż
    > programowej? Chodzi mo głównie o denerwujące podbarwienia niektórych
    > odcieni szarości.

    Szary gradient jest o klasę lepszej jakości. Znikają odbarwienia do
    poziomu na granicy postrzegania i autosugestii.

  • 8. Data: 2011-01-21 13:41:13
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-01-21 12:10, darzur pisze:
> [...]
    > został skalibrowany sprzętowo? Jednym słowem po kalibracji w LUT
    > monitora, kalibracja w LUT karty daje 3 proste od 0 do 255.

    Trzeci wykres to zdjęcie naturalnej chwarakterystyki jasności po
    korekcji EasyPIX2.

  • 9. Data: 2011-01-21 13:44:18
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-01-21 12:48, darzur pisze:
> [...]
    > monitora" tworzy cel dla dalszej kaliracji sprzętowej? Tzn. czy po
    > "naocznym" ustawieniu bieli/jasności dalej przechodzi się do kalibracji

    Działa to dwojako:
    1. Bez kalibracji i kalibratora jako wizualne dopasowanie wpkt do papieru.
    2. Doregulwoanie po kalibracji, np przy stanowiskach dwumonitorowych.
    Ręcznie dobrana korekta jest nastepnie brana jako nowy wpkt do
    rekalibracji. Dokładnie tak samo działa jak w ColorNavigatorze, tylko
    regulatorów mniej.

  • 10. Data: 2011-01-21 14:22:32
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-01-21 12:10, darzur pisze:
    > Jakie czujniki soft obsługuje?

    Zdaje sie, ze tylko brandowana przez Eizo wersje i1 Display 2. Jesli
    tak, to troche szkoda, ze nie ma na supportowanej liscie spektrofotometrow.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net