eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie › Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Date: Mon, 21 Mar 2011 12:20:23 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <im7c9o$68o$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1a2vox4g8v6ed$.1ek495nxpnk3b$.dlg@40tude.net>
    <im7akr$65$1@inews.gazeta.pl>
    <106d8dflh75io.7xva4f2bh43r$.dlg@40tude.net>
    Reply-To: k...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: bxd26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1300706424 6424 83.18.237.26 (21 Mar 2011 11:20:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Mar 2011 11:20:24 +0000 (UTC)
    X-User: kamil.komodzinski
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <106d8dflh75io.7xva4f2bh43r$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1191535
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-21 12:00, Franc pisze:
    > Dnia Mon, 21 Mar 2011 11:52:10 +0100, Kamil 'Model' napisał(a):
    >
    >> Dell i inne firmy mają gwarancję NBD (next business day). W praktyce
    >> wygląda to tak, że dzwonisz na infolinie, zgłaszasz awarię sprzętu i
    >> czekasz albo na część albo na serwisanta. W większości przypadków jest
    >> to NBD ale w praktyce wygląda to tak, że w przypadku dostępności części
    >> w Polsce. Czasem trzeba czekać i 3 dni, zanim w ogóle technik się
    >> skontaktuje i raczy przyjechać do uszkodzonego sprzętu. U mnie nawet
    >> było tak, że 3 razy przyjeżdżał technik do laptopa Dell (uszkodzona
    >> karta dźwiękowa). Pierwszy raz wział nie to co trzeba, po 5 dniach
    >> przyjechał drugi raz i też miał nie tą część co trzeba, dopiero za 3
    >> razem było ok, ale z NBD zrobiło się nieco ponad 2 tygodnie...
    >
    > Witam,
    >
    > Dziękuje za informację. Właśnie o takim NBD mi b. zależy. Myślisz, że tylko
    > DELL ma poślizgi, czy inne firmy też tak mają (muszę przyznać, że innych
    > firm nie znam -jakbyś rzucił parę, poszukałbym o nich w sieci).
    >

    Ja miałem styczność z HP i Dellem (mam jeszcze sprzęt Fujitsu i Lexmark,
    ale jest to nowy sprzęt i jeszcze się nie zepsuł). Z HP też jest czasem
    poślizg 2 dniowy. Choć lepiej mi się gada z serwisem HP niż Della. HP w
    większości przysyła nową część, lub do drukarki przyjeżdża ludek z
    serwisu (notabene ta sama firma obsługuje della i hp u nas w Toruniu).
    Jedyna porażka jak na razie z serwisem HP, to niestety wysłanie całego
    kompa do serwisu zewnętrznego. Padła sieć na płycie i nie chcieli wysłać
    płyty tylko całego kompa. Na szczęście nie trzeba było wysyłać kompa z
    dyskiem. Dell ma możliwość wykupienia jeszcze jednej fajnej opcji (Keep
    Your HardDrive). Czyli pada dysk i dostajesz nowy bez odsyłania starego.
    HP tego nie ma, ale jak się mocno pogada z serwisem, to można wykręcić
    talerze z dysku i odesłać im uwalony dysk bez talerzy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: