-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
Date: Mon, 21 Mar 2011 12:20:23 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 33
Message-ID: <im7c9o$68o$1@inews.gazeta.pl>
References: <1a2vox4g8v6ed$.1ek495nxpnk3b$.dlg@40tude.net>
<im7akr$65$1@inews.gazeta.pl>
<106d8dflh75io.7xva4f2bh43r$.dlg@40tude.net>
Reply-To: k...@g...pl
NNTP-Posting-Host: bxd26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1300706424 6424 83.18.237.26 (21 Mar 2011 11:20:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Mar 2011 11:20:24 +0000 (UTC)
X-User: kamil.komodzinski
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <106d8dflh75io.7xva4f2bh43r$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1191535
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-03-21 12:00, Franc pisze:
> Dnia Mon, 21 Mar 2011 11:52:10 +0100, Kamil 'Model' napisał(a):
>
>> Dell i inne firmy mają gwarancję NBD (next business day). W praktyce
>> wygląda to tak, że dzwonisz na infolinie, zgłaszasz awarię sprzętu i
>> czekasz albo na część albo na serwisanta. W większości przypadków jest
>> to NBD ale w praktyce wygląda to tak, że w przypadku dostępności części
>> w Polsce. Czasem trzeba czekać i 3 dni, zanim w ogóle technik się
>> skontaktuje i raczy przyjechać do uszkodzonego sprzętu. U mnie nawet
>> było tak, że 3 razy przyjeżdżał technik do laptopa Dell (uszkodzona
>> karta dźwiękowa). Pierwszy raz wział nie to co trzeba, po 5 dniach
>> przyjechał drugi raz i też miał nie tą część co trzeba, dopiero za 3
>> razem było ok, ale z NBD zrobiło się nieco ponad 2 tygodnie...
>
> Witam,
>
> Dziękuje za informację. Właśnie o takim NBD mi b. zależy. Myślisz, że tylko
> DELL ma poślizgi, czy inne firmy też tak mają (muszę przyznać, że innych
> firm nie znam -jakbyś rzucił parę, poszukałbym o nich w sieci).
>
Ja miałem styczność z HP i Dellem (mam jeszcze sprzęt Fujitsu i Lexmark,
ale jest to nowy sprzęt i jeszcze się nie zepsuł). Z HP też jest czasem
poślizg 2 dniowy. Choć lepiej mi się gada z serwisem HP niż Della. HP w
większości przysyła nową część, lub do drukarki przyjeżdża ludek z
serwisu (notabene ta sama firma obsługuje della i hp u nas w Toruniu).
Jedyna porażka jak na razie z serwisem HP, to niestety wysłanie całego
kompa do serwisu zewnętrznego. Padła sieć na płycie i nie chcieli wysłać
płyty tylko całego kompa. Na szczęście nie trzeba było wysyłać kompa z
dyskiem. Dell ma możliwość wykupienia jeszcze jednej fajnej opcji (Keep
Your HardDrive). Czyli pada dysk i dostajesz nowy bez odsyłania starego.
HP tego nie ma, ale jak się mocno pogada z serwisem, to można wykręcić
talerze z dysku i odesłać im uwalony dysk bez talerzy.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.03.11 17:01 Kamil
- 21.03.11 21:29 BQB
- 21.03.11 22:05 Smok Eustachy
- 22.03.11 07:05 Kamil 'Model
- 22.03.11 07:22 qwerty
- 22.03.11 07:52 Kamil 'Model
- 22.03.11 10:56 qwerty
- 22.03.11 11:03 Andrzej Ława
- 22.03.11 11:54 Kamil
- 22.03.11 11:55 Kamil 'Model
- 22.03.11 12:00 Kamil 'Model
- 22.03.11 12:02 Kamil
- 22.03.11 12:15 Andrzej Ława
- 22.03.11 12:24 Heraklit
- 22.03.11 12:27 Andrzej Ława
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- Pendrive, ale dysk
- Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- Funbox 10 - Czy miał już ktoś styczność z tym sagemowym sprzętem?
- Konwersja dysku z MBR na GPT
- Przenosiny systemu
- soft dla detekcji stanu DMA (on,czy off)
- jak w chrome (forku chrome) wyznaczyc katalog profilu w dowolnym miejscu?
- Dziwnie padający Seagate
- Kwestia UPSa i elektryki tegoż
- Drukowanie bezprzewodowe - jaki interface ?
- Libre Office Krok Po Kroku - Komentarz
- Dysk startowy z dosem - ktokolwiek widział, ktokolwiek zna?
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody