-
Data: 2011-03-21 11:20:23
Temat: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-03-21 12:00, Franc pisze:
> Dnia Mon, 21 Mar 2011 11:52:10 +0100, Kamil 'Model' napisał(a):
>
>> Dell i inne firmy mają gwarancję NBD (next business day). W praktyce
>> wygląda to tak, że dzwonisz na infolinie, zgłaszasz awarię sprzętu i
>> czekasz albo na część albo na serwisanta. W większości przypadków jest
>> to NBD ale w praktyce wygląda to tak, że w przypadku dostępności części
>> w Polsce. Czasem trzeba czekać i 3 dni, zanim w ogóle technik się
>> skontaktuje i raczy przyjechać do uszkodzonego sprzętu. U mnie nawet
>> było tak, że 3 razy przyjeżdżał technik do laptopa Dell (uszkodzona
>> karta dźwiękowa). Pierwszy raz wział nie to co trzeba, po 5 dniach
>> przyjechał drugi raz i też miał nie tą część co trzeba, dopiero za 3
>> razem było ok, ale z NBD zrobiło się nieco ponad 2 tygodnie...
>
> Witam,
>
> Dziękuje za informację. Właśnie o takim NBD mi b. zależy. Myślisz, że tylko
> DELL ma poślizgi, czy inne firmy też tak mają (muszę przyznać, że innych
> firm nie znam -jakbyś rzucił parę, poszukałbym o nich w sieci).
>
Ja miałem styczność z HP i Dellem (mam jeszcze sprzęt Fujitsu i Lexmark,
ale jest to nowy sprzęt i jeszcze się nie zepsuł). Z HP też jest czasem
poślizg 2 dniowy. Choć lepiej mi się gada z serwisem HP niż Della. HP w
większości przysyła nową część, lub do drukarki przyjeżdża ludek z
serwisu (notabene ta sama firma obsługuje della i hp u nas w Toruniu).
Jedyna porażka jak na razie z serwisem HP, to niestety wysłanie całego
kompa do serwisu zewnętrznego. Padła sieć na płycie i nie chcieli wysłać
płyty tylko całego kompa. Na szczęście nie trzeba było wysyłać kompa z
dyskiem. Dell ma możliwość wykupienia jeszcze jednej fajnej opcji (Keep
Your HardDrive). Czyli pada dysk i dostajesz nowy bez odsyłania starego.
HP tego nie ma, ale jak się mocno pogada z serwisem, to można wykręcić
talerze z dysku i odesłać im uwalony dysk bez talerzy.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.03.11 17:01 Kamil
- 21.03.11 21:29 BQB
- 21.03.11 22:05 Smok Eustachy
- 22.03.11 07:05 Kamil 'Model
- 22.03.11 07:22 qwerty
- 22.03.11 07:52 Kamil 'Model
- 22.03.11 10:56 qwerty
- 22.03.11 11:03 Andrzej Ława
- 22.03.11 11:54 Kamil
- 22.03.11 11:55 Kamil 'Model
- 22.03.11 12:00 Kamil 'Model
- 22.03.11 12:02 Kamil
- 22.03.11 12:15 Andrzej Ława
- 22.03.11 12:24 Heraklit
- 22.03.11 12:27 Andrzej Ława
Najnowsze wątki z tej grupy
- EPS12V
- Jaka moc wi-fi ?
- Karta dźwiękowa stereo
- Mini pecet
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=