-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Franc <k...@w...wp.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
Date: Mon, 21 Mar 2011 12:00:35 +0100
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 21
Message-ID: <106d8dflh75io.7xva4f2bh43r$.dlg@40tude.net>
References: <1a2vox4g8v6ed$.1ek495nxpnk3b$.dlg@40tude.net>
<im7akr$65$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: pc36.tzmo.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1300705235 18770 195.66.68.36 (21 Mar 2011 11:00:35 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Mar 2011 11:00:35 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1191534
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 21 Mar 2011 11:52:10 +0100, Kamil 'Model' napisał(a):
> Dell i inne firmy mają gwarancję NBD (next business day). W praktyce
> wygląda to tak, że dzwonisz na infolinie, zgłaszasz awarię sprzętu i
> czekasz albo na część albo na serwisanta. W większości przypadków jest
> to NBD ale w praktyce wygląda to tak, że w przypadku dostępności części
> w Polsce. Czasem trzeba czekać i 3 dni, zanim w ogóle technik się
> skontaktuje i raczy przyjechać do uszkodzonego sprzętu. U mnie nawet
> było tak, że 3 razy przyjeżdżał technik do laptopa Dell (uszkodzona
> karta dźwiękowa). Pierwszy raz wział nie to co trzeba, po 5 dniach
> przyjechał drugi raz i też miał nie tą część co trzeba, dopiero za 3
> razem było ok, ale z NBD zrobiło się nieco ponad 2 tygodnie...
Witam,
Dziękuje za informację. Właśnie o takim NBD mi b. zależy. Myślisz, że tylko
DELL ma poślizgi, czy inne firmy też tak mają (muszę przyznać, że innych
firm nie znam -jakbyś rzucił parę, poszukałbym o nich w sieci).
--
Franc
Następne wpisy z tego wątku
- 21.03.11 11:20 Kamil 'Model
- 21.03.11 17:01 Kamil
- 21.03.11 21:29 BQB
- 21.03.11 22:05 Smok Eustachy
- 22.03.11 07:05 Kamil 'Model
- 22.03.11 07:22 qwerty
- 22.03.11 07:52 Kamil 'Model
- 22.03.11 10:56 qwerty
- 22.03.11 11:03 Andrzej Ława
- 22.03.11 11:54 Kamil
- 22.03.11 11:55 Kamil 'Model
- 22.03.11 12:00 Kamil 'Model
- 22.03.11 12:02 Kamil
- 22.03.11 12:15 Andrzej Ława
- 22.03.11 12:24 Heraklit
Najnowsze wątki z tej grupy
- EPS12V
- Jaka moc wi-fi ?
- Karta dźwiękowa stereo
- Mini pecet
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
- Przedłużacz USB-C działa w połowie
- Fujitsu LIFEBOOK E746
- Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=