-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
Date: Mon, 21 Mar 2011 11:52:10 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 30
Message-ID: <im7akr$65$1@inews.gazeta.pl>
References: <1a2vox4g8v6ed$.1ek495nxpnk3b$.dlg@40tude.net>
Reply-To: k...@g...pl
NNTP-Posting-Host: bxd26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1300704731 197 83.18.237.26 (21 Mar 2011 10:52:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Mar 2011 10:52:11 +0000 (UTC)
X-User: kamil.komodzinski
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <1a2vox4g8v6ed$.1ek495nxpnk3b$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1191533
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-03-21 11:47, Franc pisze:
> Witam grupe,
>
> Mam dylemat zwiazany z zakupem sprzetu do nowopostajego biura - dwa kompy
> stacjonarne + laptop dla szefowej.
> Sama konfiguracja to myślę, że mały problem - zastosowania biurowe i coś na
> pewno bym wybrał.
>
> Gorzej z serwisem. Tutaj się nie znam kompletnie kto, co i jak.
> System musi działać na zasadzie - dzisiaj jest problem, jutro medluje się
> człowiek i naprawia, wymienia. Bez wysyłania kurierami, 2-tygodni
> oczekiwania.
>
> Idealne rozwiązanie to kupno sprzętu + zaawansowanej obsługi do niego.
>
> Coś mi po głowie chodził DELL, ale to bardziej gdzieś-ktoś-coś
> napisał/powiedział.
>
> Prośba więc do Was - poradzcie/podpowiedzcie.
Dell i inne firmy mają gwarancję NBD (next business day). W praktyce
wygląda to tak, że dzwonisz na infolinie, zgłaszasz awarię sprzętu i
czekasz albo na część albo na serwisanta. W większości przypadków jest
to NBD ale w praktyce wygląda to tak, że w przypadku dostępności części
w Polsce. Czasem trzeba czekać i 3 dni, zanim w ogóle technik się
skontaktuje i raczy przyjechać do uszkodzonego sprzętu. U mnie nawet
było tak, że 3 razy przyjeżdżał technik do laptopa Dell (uszkodzona
karta dźwiękowa). Pierwszy raz wział nie to co trzeba, po 5 dniach
przyjechał drugi raz i też miał nie tą część co trzeba, dopiero za 3
razem było ok, ale z NBD zrobiło się nieco ponad 2 tygodnie...
Następne wpisy z tego wątku
- 21.03.11 11:00 Franc
- 21.03.11 11:20 Kamil 'Model
- 21.03.11 17:01 Kamil
- 21.03.11 21:29 BQB
- 21.03.11 22:05 Smok Eustachy
- 22.03.11 07:05 Kamil 'Model
- 22.03.11 07:22 qwerty
- 22.03.11 07:52 Kamil 'Model
- 22.03.11 10:56 qwerty
- 22.03.11 11:03 Andrzej Ława
- 22.03.11 11:54 Kamil
- 22.03.11 11:55 Kamil 'Model
- 22.03.11 12:00 Kamil 'Model
- 22.03.11 12:02 Kamil
- 22.03.11 12:15 Andrzej Ława
Najnowsze wątki z tej grupy
- Play Box TV
- Moda na retro sprzęt
- Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- Tani laptop z Carrefoura
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- Urządzenie 2 w 1 - discman i zewnętrzny napęd CD/DVD
- Responsywność
- Ciekawostka
- jak ściemnić laptop
- Laptop 7" mocniejszy niż eeepc
- Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Re: Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Miernik szybkości netu
- Wymiana SIM Aero2
- Restart PC-ta
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=