eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie › Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Sprzet + serwis - najlepsze rozwiazanie
    Date: Mon, 21 Mar 2011 11:52:10 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <im7akr$65$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1a2vox4g8v6ed$.1ek495nxpnk3b$.dlg@40tude.net>
    Reply-To: k...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: bxd26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1300704731 197 83.18.237.26 (21 Mar 2011 10:52:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Mar 2011 10:52:11 +0000 (UTC)
    X-User: kamil.komodzinski
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <1a2vox4g8v6ed$.1ek495nxpnk3b$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1191533
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-21 11:47, Franc pisze:
    > Witam grupe,
    >
    > Mam dylemat zwiazany z zakupem sprzetu do nowopostajego biura - dwa kompy
    > stacjonarne + laptop dla szefowej.
    > Sama konfiguracja to myślę, że mały problem - zastosowania biurowe i coś na
    > pewno bym wybrał.
    >
    > Gorzej z serwisem. Tutaj się nie znam kompletnie kto, co i jak.
    > System musi działać na zasadzie - dzisiaj jest problem, jutro medluje się
    > człowiek i naprawia, wymienia. Bez wysyłania kurierami, 2-tygodni
    > oczekiwania.
    >
    > Idealne rozwiązanie to kupno sprzętu + zaawansowanej obsługi do niego.
    >
    > Coś mi po głowie chodził DELL, ale to bardziej gdzieś-ktoś-coś
    > napisał/powiedział.
    >
    > Prośba więc do Was - poradzcie/podpowiedzcie.

    Dell i inne firmy mają gwarancję NBD (next business day). W praktyce
    wygląda to tak, że dzwonisz na infolinie, zgłaszasz awarię sprzętu i
    czekasz albo na część albo na serwisanta. W większości przypadków jest
    to NBD ale w praktyce wygląda to tak, że w przypadku dostępności części
    w Polsce. Czasem trzeba czekać i 3 dni, zanim w ogóle technik się
    skontaktuje i raczy przyjechać do uszkodzonego sprzętu. U mnie nawet
    było tak, że 3 razy przyjeżdżał technik do laptopa Dell (uszkodzona
    karta dźwiękowa). Pierwszy raz wział nie to co trzeba, po 5 dniach
    przyjechał drugi raz i też miał nie tą część co trzeba, dopiero za 3
    razem było ok, ale z NBD zrobiło się nieco ponad 2 tygodnie...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: