    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sprzedaż samochodu używanego firmie pytanie o umowe
    Date: Wed, 16 Feb 2022 10:44:03 +0100

    Hello, m4rkiz.
    On 15.02.2022 23:29 you wrote:

    > dokładnie, czyli kompletnie nic mi nie grozi, co najwyżej będę
    > musiał opowiedzieć jak dokładnie wyglądała sprzedaż

    Nie zgodzę się że nic ci nie grozi.
    Zależy na jakim etapie zorientujesz się, że kupujący narobił ci bigosu.

    Bo może się skończyć kilkoma kilkugodzinnymi wyrzutami na policji a
    czasami nawet w sądzie.

    A jeśli w trakcie śledztwa policjantom wyjdzie, że świadomie wpisałeś do
    umowy nieprawdziwe dane, to już do 3 lat.
    > ludzie miewają większe problemy niż krótka rozmowa z policjantem

    Krótka. Dobre :-D

    --
    Pete