  • Data: 2011-06-15 20:14:07
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu poza UE a VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > A czy nabywca wywożąc z Polski zakupiony tutaj na fakturę VAT
    > samochód, ma w ogóle obowiązek zgłoszenia tego faktu na granicy, w
    > polskim urzędzie celnym? Czy z jego punktu widzenia załatwi wszystko
    > co potrzebuje w urzędzie białoruskim?

    Zależy jakie ma dokumenty.
    Masz odprawę z wewnętrznego urzedu celnego?
    Samochody zawsze podlegają dodatkowym cudacznym przepisom i podejrzewam, ze
    tak bez sladu nie przechodza przez polski urząd graniczny,
    ale niekoniecznie z dokumentami potzrebnymi Tobie

    > Spokojnie, nie wiedziałem że mogę zastosować 0%, więc stawkę krajową
    > uwzględniłem.
    > Ale chciałbym to zmienić, jeśli okazało się że to nie było konieczne.

    Jak uzyskasz potwierdzenie wywozu, to możesz zrobić korektę
    (ustawowo)