  • 11. Data: 2011-09-07 22:10:58
    Temat: Re: Sprzedaż auta i OC
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnj6fbgg.f55.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Już nie.

    no patrz, znów sie czegoś nauczylem ;-)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 12. Data: 2011-09-07 22:43:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-07, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    >>> ps. podobnie jest z PCC-3. Też płacić moze sprzedający, a jednak biega z

    > no patrz, znów sie czegoś nauczylem ;-)

    Jakbyś na bieżąco znał wszystkie zmiany przepisów mówlibyśmy na Ciebie
    "alien" ;-) Acz zdzwiwiłem się, że akurat Ty tego nie wiedziałeś :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2011-09-08 09:35:12
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > jeśli termin płatności przypadał po sprzedaniu auta, to wg mnie nie
    > musiałeś płacić ...

    http://ubezpieczeniaofe.wordpress.com/2007/11/28/co-
    sie-dzieje-z-polisa-oc-w-razie-sprzedazy-pojazdu/
    chyba jeszcze aktualne
    czyli np. składkę mam np. 15tego, sprzedaję samochód 5tego danego miesiąca i
    zgłaszam do TU
    mam ufundować 30 dni OC dla nabywcy (chyba ze nie będzie chciał i wypowie OC
    zaraz po kupnie)
    czyli musze wpłacić 15 składkę, której częśc ew. zostanie mi zwrócona.

  • 14. Data: 2011-09-08 14:36:24
    Od: amos <g...@g...com>

    On 7 Wrz, 18:53, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
    > O losie OC decyduje kupuj cy i je li b dzie chcia wykorzysta op acony
    > okres to ma do tego prawo, a Ty nie masz nic do tego. Je li on zdecyduje, ze
    > nie chce go wykorzysta i wypowie ubezpieczenie, wtedy Ty mo esz stara sie
    > o zwrot.

    A co sie dzieje z dodatkowymi ubezpieczeniami na tej samej polisie,
    jak NNW?

    Czy sprzedajacy moze zadac zwrotu za niewykorzystany okres?

    Odnosnie AC, wiem ze tak. Nie wiem natomiast jak jest z NNW.

    --
    amos