eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySprzedawcy w salonachRe: Sprzedawcy w salonach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    <k7m83e$jm$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <k7m83e$jm$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Sprzedawcy w salonach
    Date: Sat, 10 Nov 2012 23:16:50 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 37
    Message-ID: <509ed255$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.146.79
    X-Trace: 1352585813 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26699 83.27.146.79:61395
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2471861
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:k7m83e$jm$1@mx1.internetia.pl...

    > Moje spostrzeżenia są inne.

    W mitsubishi potrafili się "zachować", tj. oddając auto na przegląd,
    który trwał ok. 2 h dostałem raz colta a raz corollę - nikt nie
    sprawdzał ilości benzyny czy przejechanych kilometrów. Auto dostawałem
    koło 8 rano, swoje odbierałem po 16 - żeby się nie zwalniać z pracy,
    zostawiałem im na ponad 8 h. Nikt nawet nie zajrzał ile kilometrów
    przejechałem - a przejeżdżałem tylko ok. 25, tj. trasa do pracy i z
    powrotem, choć mógłbym w ciągu ośmiu godzin zrobić i 600.

    Co do podejścia w ASO do detalicznego klienta - bywa bardzo różnie. W
    niektórych klient kupujący najtańsze auto (30 tys.) czuje się jak pan
    życia, dostaje wino i jakieś tam gówniane gratisy, w innym kupując auto
    za ponad 60 słyszy w zasadzie "spierdalaj", skoro podpisałeś umowę. W
    hyundaiu tez byłem, i w zasadzie było OK, gdyby nie to, że jazda próbna
    od strzału, bez wcześniejszego umawiania się, ale z sześciu czy ośmiu
    oferowanych modeli tylko dwa do kupienia w ciągu dwóch tygodni (same
    diesle), na reszę trzeba było czekać ok. 2 mies. W toyocie podobnie, z
    tym, że na jazdę próbną trzeba było poczekać ok. pół godziny. W
    mitsubishi jazda próbna "z ulicy", auto do odebrania po dwóch dniach od
    podpisania umowy (montaż paru dodatków, bo było na placu). W VW jazda
    próbna od razu, ale na auto trzeba czekać, podobnie w hondzie.
    Najsensowniejsze upusty i dodatki w citroenie i peugeocie, okres
    oczekiwania znośnie (2-3 tygodnie - wg deklaracji sprzedającego), ale w
    obu wypadkach zraziły mnie jazdy próbne (tj. prowadzenie się
    samochodów). W efekcie wygrało mitsu, i choć serwis stara się i
    wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klienta, to jako miejsce naprawy czy
    obsługi jest po prostu fatalny - na szczęście już po gwarancji i nie
    jestem na nich skazany.

    --
    Yogi(n)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: