  • 1. Data: 2010-07-14 08:15:17
    Temat: Sprzedam premium sms
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Witam!
    Mam nadwyżki na koncie na telefonie które mogą przepasc, wiec sprzedam sms
    premium
    w cenie 50% wartosci sms. (czyli jezeli sms kosztuje brutto 30 zl to
    sprzedam-a raczej wymienie- za 15)
    Zainteresowanych prosze pisac na mail przemyslaw.rokicki malpa
    niesfornazyta.pl
    procedura jest prosta, wplata na rachunek 50% wartosci smsa, mail z numerem
    telefonu i kodem do wpisania i w zwrotnym mailu przesylam to co operator
    przyslal w zwrtonym smsie. Moga tez byc naturalnie gry itp kupowane przeze
    mnie dla innego numeru.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-14 08:21:34
    Temat: Re: Sprzedam premium sms
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:
> [...]
    > przyslal w zwrtonym smsie. Moga tez byc naturalnie gry itp kupowane przeze

    Jaka sieć?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-07-14 08:45:10
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > Jaka sieć?

    orange. W sumie 610 zł.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-07-14 08:51:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > orange. W sumie 610 zł.

    To bardziej Ci sie opłaca przelew SMS - albo sam wykorzystasz na innym
    numerze, albo spokojnie sprzedaż doładowania 100zł za 70zł na allegro.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-07-14 08:57:14
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > To bardziej Ci sie opłaca przelew SMS - albo sam wykorzystasz na innym
    > numerze, albo spokojnie sprzedaż doładowania 100zł za 70zł na allegro.

    a mozna doladowac z mixa (firmowego) inny numer w ten sposob ze nie dodaja
    kwoty doladowania do rachunku ?
    Jak to zrobic ?
    Co do pfrzelewu sms, nie masz na mysli sms2cash ? Bo tam jest 30 wymienialne
    na 9 wiec nie za bardzo :).

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-07-14 09:12:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:
> [...]
    > Jak to zrobic ?
    > Co do pfrzelewu sms, nie masz na mysli sms2cash ? Bo tam jest 30 wymienialne

    Mam na myśli to:

    http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=30303
    11

    Jak to działa w mixie, nie wiem, poczytaj, popytaj...

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-07-14 09:21:15
    Od: z...@o...pl

    > Mam na myśli to:
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=30303
    11
    > Jak to działa w mixie, nie wiem, poczytaj, popytaj...

    a ten mix to jest prepaid z cyrografem czy abonament z hamulcem?

  • 8. Data: 2010-07-14 09:34:03
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    11

    > a ten mix to jest prepaid z cyrografem czy abonament z hamulcem?

    mix optymalny czyli abonament z hamulcem.

    widze w regulaminie ze dotyczy to :

    1."Przelew SMS" ("Usługa") to usługa promocyjna dostepna dla Uzytkowników
    korzystajacych z ofert: Orange Music
    na karte, Orange Free na karte, Orange Go, Nowe Orange Go, POP, Orange POP,
    Jedna Idea na Karte, z
    zastrzezeniem pkt 24 i 25. W ramach Usługi Uzytkownik sieci Orange moze
    przeniesc srodki z konta własnego
    (Przekazujacy) na konto innego Uzytkownika sieci Orange (Odbiorcy).
    2. Przekazujacy moze przelac jednorazowo na konto Odbiorcy kwote od 5 do 200
    zł, w zaokragleniu do 1 zł.
    Otrzymane srodki Odbiorca moze wykorzystac na połaczenia i inne usługi w
    Orange oraz do innych sieci.

    szkoda bo fajna sprawa i mogli by zarobic sporo na przelewach sms (kazdy
    kosztuje 0,20 )

  • 9. Data: 2010-07-14 10:53:50
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > 1."Przelew SMS" ("Usługa") to usługa promocyjna dostepna dla Uzytkowników
    > korzystajacych z ofert: Orange Music
    > na karte, Orange Free na karte, Orange Go, Nowe Orange Go, POP, Orange
    > POP, Jedna Idea na Karte, z
    prepaidy oprócz umowy ZETAFON

  • 10. Data: 2010-07-14 10:58:34
    Od: z...@o...pl

    a czy kolega te premium SMS to sprzedaje jednorazowo
    czy będzie częściej? Raz w życiu koledze "mowę odjęło" :)
    i nie wykorzystał abonamentu? Czy w ogóle wział abo
    ponad potrzeby, bo skusił się telefonem?

    Bo teraz nie potrzenuje ale byłbym zainteresowany
    od września co miesiąc stosunkowo dużą ilością
    tychże sms-ów premiowych