  • 11. Data: 2010-07-14 11:25:51
    Temat: Re: Sprzedam premium sms
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:47f6.000005bd.4c3d985a@newsgate.onet.pl...
    >a czy kolega te premium SMS to sprzedaje jednorazowo
    > czy będzie częściej? Raz w życiu koledze "mowę odjęło" :)
    > i nie wykorzystał abonamentu? Czy w ogóle wział abo
    > ponad potrzeby, bo skusił się telefonem?
    >
    > Bo teraz nie potrzenuje ale byłbym zainteresowany
    > od września co miesiąc stosunkowo dużą ilością
    > tychże sms-ów premiowych

    mam kilka abonamentow mix, ale nie wszystkie sa kazdego miesiaca
    wykorzystywane
    co miesiac jest mniejwiecej 300 zł.
    Oczywiscie jezeli nie wypala przelewy bo niby jest opcja doladowania z
    poziomu orange online
    i nie w zmianki o dodaniu do rachunku kwoty doladowania jak to mam w
    przypadku orange dla firm ,
    musze przedzwonic na bok.

    Jezeli przelewy sms przejda to oferuje doladowanie telefonu orange w cenie
    80% :) z teg co widze na stronie oraneg uzytkownik dodatkowo dostaje 20% do
    wykorzystania na rozmowy i sms w orange.

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-07-14 11:35:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > Jezeli przelewy sms przejda to oferuje doladowanie telefonu orange w cenie
    > 80% :) z teg co widze na stronie oraneg uzytkownik dodatkowo dostaje 20% do
    > wykorzystania na rozmowy i sms w orange.

    ale chyba nie dostaje tego za przelew SMS (podobnie jak przelew sms
    nie przedłuża ważności konta), inaczej to byłby po prostu oscylator :)

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2010-07-14 11:45:27
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > ale chyba nie dostaje tego za przelew SMS (podobnie jak przelew sms nie
    > przedłuża ważności konta), inaczej to byłby po prostu oscylator :)

    nie wiem.

    mam w orange online przy koncie z numerem mix takie cos:

    Doładowanie telefonu na kartę z telefonu z rachunkiem
    Uzupełnij konto telefonu na kartę lub mix, a osoba której konto zostanie
    uzupełnione otrzyma dodatkowo 20% kwoty doładowania do wykorzystania na
    rozmowy i SMS-y w Orange.

    przedzwonie do bok i powiem co i jak

  • 14. Data: 2010-07-14 11:58:42
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-07-14 13:45, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > U?ytkownik "Liwiusz"<l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > nie wiem.
    >
    > mam w orange online przy koncie z numerem mix takie cos:
    >
    > Do?adowanie telefonu na karte z telefonu z rachunkiem
    > Uzupe?nij konto telefonu na karte lub mix, a osoba której konto zostanie
    > uzupe?nione otrzyma dodatkowo 20% kwoty do?adowania do wykorzystania na
    > rozmowy i SMS-y w Orange.
    >
    > przedzwonie do bok i powiem co i jak

    NIestety to nie dotyczy Przelewu SMS.
    80% to trochę drogo.
    W zalewie ofert tego typu cena schodzi na Allegro coraz niżej.

  • 15. Data: 2010-07-14 12:38:12
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n-n.pl> napisał w wiadomości

    > NIestety to nie dotyczy Przelewu SMS.
    > 80% to trochę drogo.
    > W zalewie ofert tego typu cena schodzi na Allegro coraz niżej.

    na allegro doladowanie orange 100 za 90 zl ofert 166.

    ale dzwonilem do BOK biznesowego i gosc twierdzi ze nie zna takiej funkcji w
    ofercie firmowej jak przelew sms,
    a opcja doladowanie nie powinno si epojawic w online a jak sie pojawilo i
    sie doladuje telefon to powinno to byc doliczone do faktury .

    Lekka kpina dla mnie bo mija sie z filozofia mixa.

    Ale to byl konsultant, wiec moze ktos bardziej kompetentny jest na grupie
    :-)

    poki co premium sms na ten miesiac jest aktualne

    jeszcze znalazlem aukcje gdzie gosc pisze ze przelew sms mixa nie dotyczy
    http://allegro.pl/item1129995992_doladowanie_przelew
    _sms_6_zl_orange_6zl_szybko.html

  • 16. Data: 2010-07-14 12:40:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > Lekka kpina dla mnie bo mija sie z filozofia mixa.

    Właśnie się nie mija z filozofią. Mixa masz zasilić i używać. Inaczej
    miałbyś telefon za darmo - przelewając swoje kwoty na POPa - na przykład.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2010-07-14 12:49:40
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > Właśnie się nie mija z filozofią. Mixa masz zasilić i używać. Inaczej
    > miałbyś telefon za darmo - przelewając swoje kwoty na POPa - na przykład.

    mialem na mysli fakt zwiekszania rachunku mimo ograniczenia

  • 18. Data: 2010-07-14 13:49:21
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-07-14 14:38, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > U?ytkownik "dwr"<d...@g...-u-s-u-n-n.pl> napisa? w wiadomo?ci
    [...]
> [...]
    >
    > poki co premium sms na ten miesiac jest aktualne
    >
    > jeszcze znalazlem aukcje gdzie gosc pisze ze przelew sms mixa nie dotyczy

    dołądowania orange 100 za 90 ale to nie przelew a normalne.
    przelew sms z reguły 70-75% wartości.
    np. najtańśze "50" przelewem sms za ok. 35 zł
    Można przyjąć przedział 70-80% wartości z naciskiem na ten niższy.
    Chcąc szybko sprzedać trzba się tej niższej trzymać.
    Zapewne królują dołądowania z Orange Free na Kartę (ja też sprzedałem :)
    bo wtedy za ok. 30 zł mamy 6GB transferu.

  • 19. Data: 2010-07-15 09:38:19
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

> [...]
    > ponad potrzeby, bo skusił się telefonem?
    >
    > Bo teraz nie potrzenuje ale byłbym zainteresowany
    > od września co miesiąc stosunkowo dużą ilością

    można założyc ze stale przez kilkanascie miesiecy :)
    napisz do mnie na priv p...@n...pl
    to ustalimy sczzegoly.

  • 20. Data: 2010-07-15 21:24:04
    Od: z...@o...pl

    > procedura jest prosta, wplata na rachunek 50% wartosci smsa, mail z numerem
    > telefonu i kodem do wpisania i w zwrotnym mailu przesylam to co operator
    > przyslal w zwrtonym smsie.

    wynalazłem na allegro startery Play 5 za 1,80 czyli za 36% wartości.
    istnienie takich ofert sprawia, że ofertą przedmówcy będą zainteresowani
    co najwyżej ludzie wysyłający SMS-y za 6,10 zł, 10,98zł itd.
    natomiast osoby potrzebujące sms-ów za 4,88zł lub 3,66zł wykruszą się