  • Data: 2010-07-14 11:25:51
    Temat: Re: Sprzedam premium sms
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:47f6.000005bd.4c3d985a@newsgate.onet.pl...
    >a czy kolega te premium SMS to sprzedaje jednorazowo
    > czy będzie częściej? Raz w życiu koledze "mowę odjęło" :)
    > i nie wykorzystał abonamentu? Czy w ogóle wział abo
    > ponad potrzeby, bo skusił się telefonem?
    >
    > Bo teraz nie potrzenuje ale byłbym zainteresowany
    > od września co miesiąc stosunkowo dużą ilością
    > tychże sms-ów premiowych

    mam kilka abonamentow mix, ale nie wszystkie sa kazdego miesiaca
    wykorzystywane
    co miesiac jest mniejwiecej 300 zł.
    Oczywiscie jezeli nie wypala przelewy bo niby jest opcja doladowania z
    poziomu orange online
    i nie w zmianki o dodaniu do rachunku kwoty doladowania jak to mam w
    przypadku orange dla firm ,
    musze przedzwonic na bok.

    Jezeli przelewy sms przejda to oferuje doladowanie telefonu orange w cenie
    80% :) z teg co widze na stronie oraneg uzytkownik dodatkowo dostaje 20% do
    wykorzystania na rozmowy i sms w orange.

    pozdrawiam