  • Data: 2010-07-14 13:49:21
    Temat: Re: Sprzedam premium sms
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-14 14:38, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > U?ytkownik "dwr"<d...@g...-u-s-u-n-n.pl> napisa? w wiadomo?ci
    [...]
> [...]
    >
    > ale dzwonilem do BOK biznesowego i gosc twierdzi ze nie zna takiej funkcji w
    > ofercie firmowej jak przelew sms,
    > a opcja doladowanie nie powinno si epojawic w online a jak sie pojawilo i
    > sie doladuje telefon to powinno to byc doliczone do faktury .
    >
    > Lekka kpina dla mnie bo mija sie z filozofia mixa.
    >
    > Ale to byl konsultant, wiec moze ktos bardziej kompetentny jest na grupie
    > :-)
    >
    > poki co premium sms na ten miesiac jest aktualne
    >
    > jeszcze znalazlem aukcje gdzie gosc pisze ze przelew sms mixa nie dotyczy
    _sms_6_zl_orange_6zl_szybko.html

    dołądowania orange 100 za 90 ale to nie przelew a normalne.
    przelew sms z reguły 70-75% wartości.
    np. najtańśze "50" przelewem sms za ok. 35 zł
    Można przyjąć przedział 70-80% wartości z naciskiem na ten niższy.
    Chcąc szybko sprzedać trzba się tej niższej trzymać.
    Zapewne królują dołądowania z Orange Free na Kartę (ja też sprzedałem :)
    bo wtedy za ok. 30 zł mamy 6GB transferu.