eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCMRe: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa,pl.rec.foto
    Subject: Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    Date: Tue, 14 Dec 2010 20:35:12 +0100

    On 2010-12-13 10:33, Piotr Sz. wrote:
    > Mi chodzi tylko o jedna bardzo przyziemna sprawe: Mozliwosc mojego wyboru
    > jako sprzedawcy do skorzystania lub nie z takiej formy platnosci. Kupujacy
    > wtedy tez ma wubor czy w takiej aukcji brac udzial czy tez nie.

    A wyobrażasz sobie sklep internetowy, w którym za niektóre przedmioty
    możesz płacić elektronicznie, a inne mają tylko opcje przelewu na konto?
    Allegro unifikuje sprawy płatności co ma wiele zalet.
    IMHO jak ktoś ma fobię przed takimi mechanizmami to powinien się poważnie
    zastanowić nad sobą w roli sprzedawcy.

    > Rynek i
    > zycie samo zweryfikuje na ile "postepowa" jest nowa technika placenia. I
    > nikt tutaj nie mowi o obrazaniu sie na serwis tylko o to, ze nie lubi aby
    > traktowano go jak kretynka. Ja sie z tym czuje niekonfortowo (ale to moja
    > miarka) :-)

    Już było wiele przykładów spraw, do których jesteś zmuszony chociażby
    prawem. Jeśli sprawia to dyskomfort to naprawdę musisz mieć bardzo trudne
    życie w tej kwestii. O ile z allegro nie musisz korzystać o tyle trudno
    się wyprowadzić z kraju, a już na pewno trudno znaleźć miejsce, w którym
    zasad nie ma.

    IMHO bardzo dużo osób boi się tych metod płatności, głównie dlatego, że są
    dowodem, że pieniądze przepływają. Powody pewnie podatkowe, formalne czy
    prawne. Dodatkowo allegro ma informację, że kupujący zapłacił. Odpada całe
    udowadnianie, słanie druczków w rozstrzyganiu sporów. Dla mnie jako
    głównie kupującego za to to po prostu wygoda. I nie kosztuje to nic.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564