  • Data: 2010-02-23 13:33:08
    Temat: Re: Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat
    Od: "Bartek" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
    wiadomości news:hluu3j$v7o$1@mx1.internetia.pl...

    > No, nie jeździłem dużo. Auto było koniecznością wynikłą z cudowności
    > transportu publicznego na Śląsku.
    > Trasa 30km. Transportem publicznym w najlepszym wypadku 1:50h, w
    > najgorszym wypadku 2:45h. Samochodem w najlepszym wypadku 0:25, w
    > najgorszym wypadku 0:45.

    ale to raczej usprawiedliwialo by wiekszy przebieg, a nie tak niewielki.

    no i na mechanike dośćsporo kasy wydyales biorac pod uwage że to małe tanie
    autko,

    ja golfem II zrobiłem około 25000 i wymienilem amortyzatory przednie, świece
    zarowe, oleje, filtry, i kupilem opony zimowe, i koszty przez ponad 2 lata
    uzywania mialem stosunkowo niewielkie - za swiece dalem z 80 zl, amorki 200,
    olej 2 razy = 200 z kawalkiem opony ponad 400 tak że tobie wiele wyszło.

    aktualnym golfem III zrobilem ponad 12000 od lipca, może nnieco więcej.
    koszty też znikome - olej, klocki/tarcze, wymieniłem sonde lambda i
    centralke/reduktor gazu bo mi sie okazyjnie trafily;) wiec cyhcalem nowa
    sonde... by wszystko dzialalo jak njlepiej.

    tak że warto kupic wmiare dobrze utrzymane auto [jeden golf miał przy
    zakupie około 250000, aktualny przy zakupie miał około 213000],
    i mieć rozsądnych mechaników, i dostawców części, bo prawda też jest taka że
    zwyklego smiertelnika tną w dupe na wszystkim - jak sie nie znasz, to ci
    wymienimy wszystko i za taka kase ze....

    No, i zeby niebylo - oba pancerwageny to przypadek, nie jestem fanem;)
    akurat sie trafily od pewnych sprzedawcow.

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)