  • Data: 2010-02-24 15:59:40
    Temat: Re: Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat
    Od: "Bartek" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz" <z...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:hm3che$vlh$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Bartek"
    >
    > po pierwsze nie ma co, po drugie jednak wydaje mi sie ze 1,9 bedzie za
    > slaby do tej budy (nie wiem, nie jezdzilem ale tak to sobie tlumacze).
    > Mocy nigdy za wiele, a przyspieszenie w znaczacym stopniu wplywa na
    > komfort jazdy

    kolega ma [mial, przesiadl se na bmw;)] audi a6 z 110 konnym silnikiem,
    bodaj afn [nie znam sie aż tak bardzo a sprawdzac mi sie nie chce]
    i dawalo rade.
    jako ze chcialo sie wiecej, to w promocji bodaj w v-techu zawirusowalismy go
    na okolo 147 koni, z tego co pamiętam.

    roznica byla odczwualna, tak że to zawsze rozwiazanie;)

    ale niema co - masz auto porobione... wiec sam wiesz.

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)