  • Data: 2010-02-24 15:19:14
    Temat: Re: Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek"
    > to prawda.
    > nie myslales zieic na 1.9? z obserwacji wyglada że ten klekot jest
    > znacznie jednak tanszy, i bardziej przyjazny...
    > chociaż jak już masz w tym 2.5 porobione wszystko.... to teraz niema co;)

    po pierwsze nie ma co, po drugie jednak wydaje mi sie ze 1,9 bedzie za slaby
    do tej budy (nie wiem, nie jezdzilem ale tak to sobie tlumacze). Mocy nigdy
    za wiele, a przyspieszenie w znaczacym stopniu wplywa na komfort jazdy

    Pozdrawiam!
    Łukasz Bojczuk
    l...@b...net.pl
    http://www.bojczuk.net.pl
    mobile: + 48 662 894 894
    tel: +48 71 727 92 89
    fax: +48 71 750 34 89

    --
    "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza
    Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty"