  • Data: 2011-01-14 13:46:12
    Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-14 12:07, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
    > Golf
    > będzie bezawaryjnie służył nowemu właścicielowi...

    przy takim przebiegu chociaż i tak niezbyt wielkim biorąc pod uwagę
    rocznik i fakt, że jest to diesel nie można składać takich deklaracji.
    Gdyż będą one miały tyle wspólnego z rzeczywistością co zaczarowany ołówek.

    Odnośnie ceny to nie ma tragedii, sądzę iż za te pieniądze uda Ci się go
    sprzedać. A na pewno nie za mniej niż 7tyś. To ile w niego włożyłeś
    nikogo nie interesuje, tzn nie interesuje kupującego :) taka rzeczywistość.

    --
    krzysiek82