  • Data: 2011-01-14 15:21:03
    Temat: Re: Sprzedaję mojego golfera :(
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnniej wiecej .. ale oni tez ryzykuja - mozesz na drugi dzien sie
    > rozbic :-)

    no i o to chodzilo, nie moze byc tak ze tylko mnie dymaja...

    > ale dziala tylko przy obliczaniu skladek czy przy wyplacie tez ? :-)

    A nie wiem nawet.

    Powiem wam tak - sprawdzilem 6 najwiekszych firm w tym wpisalem dane na
    rankomat.pl a ten sprawdza u wielu ubezpieczycieli. Choc nie ufam takim
    systemom do konca bo nie wiem jak z uwzglednianiem jakis promocji no i z
    konsultantem idzie sie dogadac a z systemem www ni ch :) ...

    Aviva wychodzi najtaniej przy samym OC (jakies 470-530zl bo roznie podawal ten
    system dla niby takich samych danych). PZU cos 600zl z hakiem. OC mnie wali,
    moge to kupic i u Taliba o ile prowadzi legalny biznes w kraju.

    Sprawdzilem jako ostatni Link4, cos mnie podkusilo. Rok temu pamietam ze w
    ogole mieli ceny z kosmosu. No i za nie duza doplata mam kalkulacje OC i AC za
    mniej niz 700zl. SZOK !!!! Co prawda 25% wkladu wlasnego ale halo, u nich nie
    ma franczyzy integralnej - w Aviva np jest 500zl (czyli urwe sobie lusterko za
    499 na bramie do domu, a juz o malo raz tak nie mialem, i pocalujcie misia w
    d...).

    Rok temu zaplacilem ok 1300 za pakiet w Aviva oc+ac. O 10% gorsze mialem
    warunki niz obecnie ale halooooo zaplacilem prawie dwa razy wiecej niz teraz
    chca za ochrone w link4 (tu przypominam 25% wklad wlasny, w avivie nie bylo
    tego ale dla link4 0% wkladu wlasnego daje koniecznosc doplaty 150-200zl).

    Albo link4 ma jakis blad w systemie albo nie wiem co, nikt inny tak tanio
    pakietu nie mial. Nawet na powaznie rozwazalem rezygnacje z AC (500zl za AC czy
    ile tam to kosztuje +franczyzy integralne 500zl i juz mam ~1000zl kosztow po
    mojej stronie przy stluczce z AC)!

    Kazde auto w "gospodarstwie" mam ubezpieczone u kogos innego, dla kazdego
    przypadku bylo inaczej (tj dla kazdego auta w szczegolnosci). Kosmos.