  • 151. Data: 2014-07-29 17:10:58
    Temat: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 29.07.2014 o 11:53 masti <g...@t...hell> pisze:

    > i właśnie doszedłeś do obecnych przepisów :)

    Prawie.
    Z jednym drobnym wyjątkiem, że do wyrejestrowania samochodu nie byłoby
    konieczne oddanie złomiarzowi kompletnego samochodu.

    --
    SW3
    ----

  • 152. Data: 2014-07-29 17:14:23
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 29.07.2014 o 13:07 masti <g...@t...hell> pisze:

    > jako na razie potrafią albo nie chcą. Bo graty stoją czasem latami.

    I to ma być dowód na to, że zakaz posiadania wyrejestrowanego samochodu
    jest konieczny?

    --
    SW3
    ----

  • 153. Data: 2014-07-29 17:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > nie, to tylko wyjaśnienie

    Ok, zmylił mnie ten mało konstruktywny ton ;-)

    > 90% parkingów spółdzielni mieszkaniowych

    Społdzielnie sobie poradzą jeżeli stanie się to jakims wielkim problemem.
    Wystarczy zawrzec odpowiednie zapisy w statucie.
    Nie bedzie z tym problemu, bo bedzie to w interesie mieszkanców.

    > jako na razie potrafią albo nie chcą.

    czytac przed wysłaniem ;-)

    > Bo graty stoją czasem latami.
    > Oczywiście nie dużo ale są.

    Ale znaczy sie gdzie?
    Bo przyznaje, ze takich ewidetnie rozpadających to nie widuje specjalnie.

  • 154. Data: 2014-07-29 17:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Spróbuj jak ci ktoś zaparkuje na twoim miejscu...

    To znaczy?
    Abstrahując od faktu, ze nie mam czegoś takiego jak swoje miejsce :)

  • 155. Data: 2014-07-29 18:20:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-29 17:59, Budzik wrote:

    > To znaczy?
    > Abstrahując od faktu, ze nie mam czegoś takiego jak swoje miejsce :)

    No to uruchom wyobraźnię - masz miejsce do wyłącznego użytkowania albo
    nawet akt notarialny na nie. Wracasz, chcesz zaparkować, a tam juz ktoś
    zaparkował. No i co mu zrobisz?

    Shrek.

  • 156. Data: 2014-07-29 19:00:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > ale biorą za darmo wiec chyba coś zarabiają...

    Tylko wtedy gdy dostaną za ten złom więcej niż będzie ich kosztowało jego
    rozebranie, wliczając w to utrzymanie firmy.
    Wcale bym się nie zakładał, że na każdym ogołoconym wcześniej zarabiają.

  • 157. Data: 2014-07-29 19:01:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > To, że pieniądze NA TO żeby pozbierać tę część odpadów, której odbiór
    > jest nieopłacalny, JUŻ POBRANO.

    Ale pobrał kto inny i tu może być problem.
    Znany złodziej, który jest w stanie zmarnotrawić wszystko co weźmie do łapy.

    > Chyba nie powiesz mi, że "opłata na przyszłą likwidację" (przez pewien
    > czas był wprost obowiązek umieszczania przy cenie towaru dopiska
    > "opłatę w wysokości ... wliczono w cenę") ma służyć do skupowania
    > tych odpadów, których zbieranie jest OPŁACALNE?

    A kto Ci powiedział, że podatek ma jakikolwiek związek z jego teoretycznym
    przeznaczeniem?
    Np. podatek drogowy finansujący tory?

  • 158. Data: 2014-07-29 19:03:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > O, i tu może leżeć pies pogrzebany.
    > Że te pieniądze zostały de facto ukradzione - stanowią bowiem podatek
    > celowy.
    > Ale to trzeba szukać kto je zaprzepaścił, a nie złomującego.

    Ale może kasa została pobrana tylko za to, żeby zagwarantować zysk
    koncesjonowanemu złomiarzowi?
    Właśnie poprzez zakaz wymontowania co cenniejszych części?
    To jest Polska.

  • 159. Data: 2014-07-29 19:18:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Tylko wtedy gdy dostaną za ten złom więcej niż będzie ich kosztowało
    > jego rozebranie, wliczając w to utrzymanie firmy.

    :)
    Oczywiście. Własciwie sparafrazowałes moją wypowiedź.

    > Wcale bym się nie zakładał, że na każdym ogołoconym wcześniej
    > zarabiają.

    Ja tez bym się nie zakładał.
    Dlatego od początku pisałem, ze tak mowi mi przeczucie.

  • 160. Data: 2014-07-29 19:18:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No to uruchom wyobraźnię - masz miejsce do wyłącznego użytkowania albo
    > nawet akt notarialny na nie. Wracasz, chcesz zaparkować, a tam juz ktoś
    > zaparkował. No i co mu zrobisz?

    Po kolei:
    Zostawiam kartkę z informacja ze to moje miejsce i proszę o zwolnienie.
    Zostawiam info, ze parkowanie tutaj kosztuje 100zł dziennie.
    W zależności od humoru wołam lawetę lub montuje słupek uniemozliwiający
    wyjechanie.

    Ale kiedys mieszkałem w miejscu gdzie w parkingu podziemnym kazdy miał
    swoje miejsce. I raz taka sytuacja mi się zdarzyła. Wystarczyła opcja nr 1.