  • 51. Data: 2010-01-27 19:21:36
    Temat: Re: Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    W dniu 2010-01-26 23:54, nocnyMarek pisze:

    > Nie mam pojęcia, raczej nie, bo ilość opcji programu jest nader skromna
    > i nic takiego nie widać, ale jakieś radary są i ostrzeganie też działa.
    > Trafiłem 2 szt. na DTŚce, ale zupełnie nie wiem
    > na ile ta baza jest aktualna i kompletna.
    >
    > W Ustawieniach jest pozycja 'Uprz.o kontr. drogowej'
    > i do wyboru włączone, wyłączone i tylko wzrokowe.
    > Jest też 'Ostrz. o ogr prędkości', a w nim 2 pozycje
    > 'Ograniczenie prędkości...' (więcej nie widać, a Ovi nie działa w poziomie)
    > a w nich możliwość regulacji 'Ostrzegaj gdy dozwolo...'
    > i zakres 1-30 km/h.

    Ano jest pewnie jechałem przepisowo :)
    lub instynktownie omijałem fotoradary, dlatego automapa nie ostrzegała.

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 52. Data: 2010-01-27 21:09:51
    Od: "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl>

    to masz: http://yfrog.com/5vwydarzeniapx

  • 53. Data: 2010-01-27 22:59:26
    Temat: Re: Sprytny strzaĹ+ Nokii - darmowe OVI maps
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl> writes:

    > to masz: http://yfrog.com/5vwydarzeniapx

    Dzięki.

    MJ

  • 54. Data: 2010-02-02 16:03:51
    Od: "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl>

    > Z punktu widzenia klienta cudownie.

    Zależy którego, z pewnością wiekszość z >27mln dotychczasowych
    użytkowników też darmowego Nav4All nie podzieli Twojego entuzjazmu:
    http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/enguk/i
    ndex.php
    Nokia pozbyła się właśnie bezpośredniej konkurencji.

  • 55. Data: 2010-02-03 08:41:02
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 2 Lut, 17:03, "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Zale y kt rego, z pewno ci wiekszo z >27mln dotychczasowych
    > u ytkownik w te darmowego Nav4All nie podzieli Twojego
    entuzjazmu:http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.
    com/enguk/index.php
    > Nokia pozby a si w a nie bezpo redniej konkurencji.
    Te litery są nie do odczytania, ale jeśli masz na myśli, że Nav4All o
    była konkurencja dla JAKIEJKOLWIEK darmowej na rynku aplikacji, to
    niestety ale to był dinozaur, który musiał umrzeć.
    Niedługo i tak by to się stało, bez dobijania przez Nokię...
    Pozdr. - J