  • 41. Data: 2010-01-26 18:54:57
    Temat: Re: Sprytny strzał Nokii - darmowe OVI maps
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 19:48:20 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > "Dla swoich". Czyli nie ma.

    Dla każdego kto nie jest zbyt leniwy żeby sie zarejestrować

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 42. Data: 2010-01-26 21:51:13
    Od: "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl>

    > To wrzuć w jakieś normalne miejsce...

    Wiesz, aż tak mi nie zależy żebyś też obejrzał, to tyle samo
    roboty, jeśli nie więcej niż zarejestrowaniem na PDAClubie,
    a nie wiem czy gdzie można zrobić upload bez rejestracji.
    Jak mi wskażesz takie 'normalne miejsce' to wrzucę,
    jak nie, to po prostu zapomnij o tamtym linku :)

  • 43. Data: 2010-01-26 21:53:36
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    W dniu 2010-01-26 16:58, nocnyMarek pisze:
    > Jak się przeprosisz z mapami offline, to Ci ciągłe 3G/EDGE/GPRS
    > nie będzie potrzebne.

    A jest możliwość dogrania radarów/fotoradarów.
    Są co prawda punkty POI ale typu restauracje, kina itp a mi chodzi o
    uwaga RADAR :)

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 44. Data: 2010-01-26 21:54:41
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    W dniu 2010-01-25 07:27, Janeo pisze:
    > Gó...o prawda :-P
    Aś mądry!

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 45. Data: 2010-01-26 22:54:13
    Od: "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl>

    > A jest możliwość dogrania radarów/fotoradarów.
    > Są co prawda punkty POI ale typu restauracje, kina itp a mi chodzi o
    > uwaga RADAR :)

    Nie mam pojęcia, raczej nie, bo ilość opcji programu jest nader skromna
    i nic takiego nie widać, ale jakieś radary są i ostrzeganie też działa.
    Trafiłem 2 szt. na DTŚce, ale zupełnie nie wiem
    na ile ta baza jest aktualna i kompletna.

    W Ustawieniach jest pozycja 'Uprz.o kontr. drogowej'
    i do wyboru włączone, wyłączone i tylko wzrokowe.
    Jest też 'Ostrz. o ogr prędkości', a w nim 2 pozycje
    'Ograniczenie prędkości...' (więcej nie widać, a Ovi nie działa w poziomie)
    a w nich możliwość regulacji 'Ostrzegaj gdy dozwolo...'
    i zakres 1-30 km/h.

  • 46. Data: 2010-01-27 10:01:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> writes:

    > Dla każdego kto nie jest zbyt leniwy żeby sie zarejestrować

    Nosz kurka, nie będę się rejestrować na fefdziesięciu forumach, po to
    tylko, żeby kilka obrazków zobaczyć. Jeśli ktoś TU zachwala swoje
    obrazki, to niech je dostarczy w formie dostępnej dla każdego.

    MJ

  • 47. Data: 2010-01-27 10:03:52
    Temat: Re: Sprytny strzaĹ+ Nokii - darmowe OVI maps
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "nocnyMarek" <n...@p...onet.pl> writes:

    > a nie wiem czy gdzie można zrobić upload bez rejestracji.
    > Jak mi wskażesz takie 'normalne miejsce' to wrzucę,

    imageshack chociażby.

    MJ

  • 48. Data: 2010-01-27 10:29:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Jan 2010 11:01:48 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > Nosz kurka, nie będę się rejestrować na fefdziesięciu forumach, po to
    > tylko, żeby kilka obrazków zobaczyć. Jeśli ktoś TU zachwala swoje
    > obrazki, to niech je dostarczy w formie dostępnej dla każdego.

    One są dostępne dla każdego. A to, że forum usiłuje zmniejszyć rachunki za
    generowany ruch - takie czasy, ich prawo. Ja się cieszę, że mogę korzystać,
    to jedno z niewielu miejsc w Polsce na takim poziomie, mimo, że sama strona
    już ledwie zipie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 49. Data: 2010-01-27 10:31:08
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Nosz kurka, nie będę się rejestrować na fefdziesięciu forumach, po to
    > tylko, żeby kilka obrazków zobaczyć. Jeśli ktoś TU zachwala swoje
    > obrazki, to niech je dostarczy w formie dostępnej dla każdego.

    Nie wymagaj od Godela logiki... on na zmywaku ma widac za duzo czasu.

  • 50. Data: 2010-01-27 11:54:13
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 27 Sty, 11:01, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Nosz kurka, nie będę się rejestrować na fefdziesięciu forumach, po to
    > tylko, żeby kilka obrazków zobaczyć. Jeśli ktoś TU zachwala swoje
    > obrazki, to niech je dostarczy w formie dostępnej dla każdego.
    Też tak uważam.
    Pozdr. - v