  • 11. Data: 2010-02-08 12:48:03
    Temat: Re: Sprawne opony - zmieniać?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-02-08 10:07, Robert_J pisze:
    > A to coś dziwnego że stara rzecz potrafi być gorsza niż
    > nowa? ;-))) Dotychczas myślałem że to w zasadzie norma, ale
    > widać się myliłem ;-)))
    Źle myślałeś. Biorąc pod uwagę obniżanie na każdym kroku kosztów
    produkcji, często bywa tak, że stara (niezużyta) rzecz jest lepszej
    jakości niż nowa. Oczywiście nie dotyczy to wszystkiego, ale wiele
    przykładów można znaleźć.

    Maciek

  • 12. Data: 2010-02-08 15:57:47
    Od: mw <m...@g...com>

    On 8 Lut, 11:17, Pan Piskorz <p...@b...pl> wrote:

    > prawda,
    > tańsze wersje fabki miały matadory MP15 chyba,
    Fabki chyba wszystkie miały matadory, chyba że na alu.

  • 13. Data: 2010-02-08 15:59:49
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-02-08 11:17, Pan Piskorz pisze:

    > prawda,
    > tańsze wersje fabki miały matadory MP15 chyba,
    >
    > krótko: to gówno warto wywalić z byle powodu

    a przeczytales w/w watek?
    Matadory owszem sa, ale nie jest to regula.
    Marx

  • 14. Data: 2010-02-08 16:08:16
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > a przeczytales w/w watek?

    dotyczył oktawki
    P.

  • 15. Data: 2010-02-08 16:25:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Feb 2010 06:57:47 -0800 (PST), mw wrote:
    >Fabki chyba wszystkie miały matadory, chyba że na alu.

    A co skladamy w Poznaniu ? Na czeskich oponach czy polskich ?

    Choc teraz to nie bylbym taki pewniem skad jest lepszy transport do
    Poznania :-)

  • 16. Data: 2010-02-08 17:53:31
    Od: mw <m...@g...com>

    On 8 Lut, 16:25, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    [...]
    > Choc teraz to nie bylbym taki pewniem skad jest lepszy transport do
    > Poznania :-)
    Aż sprawdziłem, no i racja, moja to rodowita Czeszka, nic dziwnego że
    zawsze chętna, a zanim drzwi uszczelnili to i wilgotna była ;-).

  • 17. Data: 2010-02-08 20:57:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    Maciek wrote:

> [...]
    > produkcji, często bywa tak, że stara (niezużyta) rzecz jest lepszej
    > jakości niż nowa. Oczywiście nie dotyczy to wszystkiego, ale wiele

    Na podstawie jakich przykładów wykoncypowałeś to bzdurne stwierdzenie?

    --
    cokolwiek

  • 18. Data: 2010-02-08 23:50:32
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *to* wrote in <news:4b706c96@news.home.net.pl>:
    > Na podstawie jakich przykładów wykoncypowałeś to bzdurne stwierdzenie?

    procesor pentium4 vs pentium3. byl nowszy. jakakolwiek nokia nowsza od 6310i.
    mozna tak w nieskonczonosc...

    pozdr, rdx

  • 19. Data: 2010-02-09 00:00:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    radxcell wrote:

    > procesor pentium4 vs pentium3. byl nowszy. jakakolwiek nokia nowsza od
    > 6310i. mozna tak w nieskonczonosc...

    Rozmawiamy o oponach, a tak swoją drogą to gloryfikacja p3 i starych
    telefonów jest śmieszna.

    --
    cokolwiek

  • 20. Data: 2010-02-09 09:34:18
    Od: mw <m...@g...com>

    On Feb 8, 11:50 pm, "radxcell" <s...@o...pl> wrote:
    [...]
    > procesor pentium4 vs pentium3. byl nowszy. jakakolwiek nokia nowsza od 6310i.
    > mozna tak w nieskonczonosc...
    Zastanawiam się nad kryterium lepszości które stosujesz, wg niego Quad
    jest gorszy od P3.
    Chociaż nowe samochody są być może bardziej awaryjne niż stare,
    ponieważ czynik ekonomiczny zmusza firmy samochodowe do oszczędności
    na materiałach. Innymi słowy, samochody dla ludu są coraz gorzej
    wykonane, rozwiązaniem jest kupowanie tych z wyższej półki gdzie
    producenci nie tyle zwracają uwagę na koszt co na wykonanie, np. taki
    Veyron ;-).