  • 11. Data: 2010-03-08 14:14:22
    Temat: Re: Sprawdzony namiot do motocykla...
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Hejka,
    Moge polecic Quechua T3+ z Decathlonu. Aktualna cena - 280 PLN.
    Mam go juz 2 lata, przezyl kilka ulew, nigdy nie przemokl. Podczas
    jednej ulewy polaczonej z wichura spadla na niego galaz (na szczescie
    sucha i lekko podpruchniala) dlugosci ok 1m i srednicy 4 cm. Kiedy
    indziej wyglebil sie na niego pijany wlasciciel zaczpiajac noga o
    linke. Namiot przyjal to bez szwanku. Rozklada sie szybko, sklada 2x
    dluzej. Ale uwazam, ze za taka kase jakosc wykonania jest naprawde ok.
    W namiocie mieszcza sie 2 osoby + bagaz (albo 3 i _bardzo_ maly
    bagaz).

    Pozdro,
    --
    Lukasz B
    Transalp XL650V, WAW

  • 12. Data: 2010-03-08 14:29:52
    Od: falco <m...@w...pl>

    Poczytałem jeszcze trochę opinii w sieci o różnych namiotach, porównałem
    wymiary, itp.
    O Nordkapie Lite najtrudniej było coś znaleźć, ale ponoć ma bardzo
    cienką podłogę. Producent nie chwali się też odpornością na wodę, itp.
    podstawowymi informacjami, więc zapaliło się czerwone światełko.

    Skorzystałem z oferty wyprzedaży decydując się na FJORD NANSEN LIMA II
    za 199zł już z przesyłką.
    Myślę, że sprawdzi się dobrze a jak nie, to... napiszę na Precla... ;););)

    Dzięki raz jeszcze za wszelkie wskazówki!

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175
    Jagermeister 1.6+kilka koników...

  • 13. Data: 2010-03-08 16:32:47
    Od: r...@p...onet.pl

    > Ja korzystam od 10 lat z namiotu Marabut (2osobowy). Jedna osoba
    > rozkłada go bardzo szybko. Spakowany ma średnicę około 10-12 cm. Dla
    > dwóch osób w środku może być trochę ciasno, zwłaszcza jeśli chciałbyś
    > włożyć do środka mokre kurtki.

    Marabuty są dobre, ale cena zdecydowanie powyżej wskazanego tu limitu.

  • 14. Data: 2010-03-08 16:34:56
    Od: r...@p...onet.pl

    > Mam już sprawdzonego Quechua, ale na moto się nie nadaje, bo po
    > spakowaniu ma średnicę 80cm i jadąc z nim na Babci Jawci wyglądałem jak
    > żółw Ninja ;)

    co to za namiot? chyba wojskowa "dycha" z brezentu:)

    w życiu nie widziałem namiotu turystycznego, który by miał po spakowaniu 80cm
    średnicy.
    Pewnie też waży ze 20 kg...

  • 15. Data: 2010-03-08 16:39:31
    Od: falco <m...@w...pl>

    r...@p...onet.pl pisze:

    > co to za namiot? chyba wojskowa "dycha" z brezentu:)

    QUECHUA 2 SECONDS AIR II
    Sorki walnąłem się, bo ma 68 cm a waży 3,8kg

  • 16. Data: 2010-03-08 17:55:39
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***robertcb
    co to za namiot? chyba wojskowa "dycha" z brezentu:)
    w życiu nie widziałem namiotu turystycznego, który by miał po spakowaniu
    80cm średnicy.

    To ze nie widziales nie znaczy ze ich nie ma...
    http://www.przezswiat.pl/artykul,42,Samorozkladajacy
    _sie_namiot_-_Quechua_2_Seconds-- PozdrawiamTytus z fabryki

  • 17. Data: 2010-03-08 18:31:07
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    > Myślę, że sprawdzi się dobrze a jak nie, to... napiszę na Precla... ;););)

    Jak sie sprawdzi dobrze to tez napisz, przyda sie kolejnym. :)

    L.

  • 18. Data: 2010-03-08 18:46:17
    Od: falco <m...@w...pl>

    LukeB pisze:

    > Jak sie sprawdzi dobrze to tez napisz, przyda sie kolejnym. :)

    Jasne, że tak zrobię, na razie czekam na przesyłkę i... sezon...
    Co do zielonego koloru, to nie jest źle, bo może i 2 oo będą zielone... ;)

  • 19. Data: 2010-03-08 20:31:17
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Fjord Nansen Lima II = przecena na 199zł
    > Nordkap Lite 2 os = 229zł

    dorzuć do listy

    http://www.domenasportowa.pl/product-pol-3301-Namiot
    -HI-TEC-Twin-2.html

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 20. Data: 2010-03-09 18:29:42
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 08 Mar 2010 09:09:40 +0100, falco napisał(a):

    > Z góry dziękuję za wszelkie sugestie w temacie.

    Ja mam 2 fjordnanseny i jestem zadowolony.
    A tu masz ciekawego bloga maniaka Light & Fast, czy odwrotnie...
    http://just-hike.blogspot.com/2009/06/ultralekka-kaw
    alerka-czi.html
    Warto sie zapoznac.

    --