  • 21. Data: 2010-03-10 13:18:14
    Temat: Re: Sprawdzony namiot do motocykla...
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Użytkownik "falco" napisał:
    > Podobny temat już kiedyś był, ale słabo poruszam się po archiwum, więc
    > jeśli ktoś miałby coś do dodania, to chętnie posłucham.

    Szczęść Boże na motorze ;)
    Przy okazji zeszłorocznego wypadu do Grecji i paru innych południowych
    państw miałem okazję przetestować Campus Erinn2
    http://www.campus.com.pl/erinn-2_p8137.html i okazał się w zupełności
    wystarczający i mały po spakowaniu a co najważniejsze lekki (3 kg). Trochę
    dziwnie się do niego włazi, ale po pijaku jest to doceniane :) W styczniu
    2009 dałem za niego 179 zł w sklepie Campusa.
    btw. co do Quechua 2 Seconds to świetny patent, ale ciężki do zamocowania na
    moto.

    Pozdrawiam
    WaFel
    BMW K1200LT

  • 22. Data: 2010-03-10 13:31:28
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jeszcze raz dziękuje wszystkim za cenne wskazówki! Namiot już mam, ba!
    nawet zrobiłem testowe rozkładanie w pokoju ku uciesze... psa KJ ;)

    Fjord Nansen Lima II (model 2008) na sucho robi przyzwoite wrażenie,
    łatwość w rozkładaniu i składaniu (dla 1 osoby). Spokojnie zmieści się
    materac 100x200 i jeszcze zostaje trochę miejsca na rzeczy. Boczne
    kieszonki dość małe, ale jest dodatkowa podwieszana. Górna wentylacja
    tropiku zamykana na rzep. Wnętrze sypialni można otworzyć do połowy
    (osobny zamek) dla lepszej wentylacji zabezpieczone moskitierą.

    Kolor ciemnozielony (dla mnie ładny), sypialnia ciemnożółta (może
    ciągnąć robactwo).
    Linki jaskrawo pomarańczowe, przy ładnej pogodzie nie trzeba naciągów,
    bo namiot sam... stoi... ;)
    Wewnątrz ciut wyższy niż myślałem.
    Zamki osłonięte od deszczu, można kimać wewnątrz bez rozkładania
    sypialni (pod tropikiem, ale bez podłogi).
    Podłoga wydaje się dość cienka, ale według parametrów i opinii
    użytkowników ma pod tym względem dobre opinie.
    Acha po spakowaniu rzeczywiście jest mały ok. 45x15 (zależy jak się
    wciśnie w torbę), maszty są składane z krótkich odcinków, więc też nie
    zajmują miejsca. Waga (w/g producenta) 3kg.

    Tyle na sucho, zobaczymy jak wyjdzie w praktyce.

    P.S. Swoją drogą bardzo sobie chwalę firmę Fjord Nansen (nazwa z
    alledrogo), szybki kontakt, błyskawiczna dostawa (kurier gratis!!!),
    rewelacyjna cena 199zł.

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT