-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!nntp.aster.pl
!newsread.aster.pl!newsread1.aster.pl!not-for-mail
From: barnas <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Sprawdzenie pompy paliwa
Date: Tue, 06 Sep 2011 21:47:06 +0200
Organization: Aster Sp. z o.o.
Lines: 23
Message-ID: <j45tb2$1d5m$1@newsread1.aster.pl>
References: <j45e9e$1n5d$1@newsread1.aster.pl> <j45epo$jmf$1@news.onet.pl>
<4e666748$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 10.74.26.145
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsread1.aster.pl 1315338402 46262 10.74.26.145 (6 Sep 2011 19:46:42 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Sep 2011 19:46:42 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; WOW64; rv:6.0.1) Gecko/20110830
Thunderbird/6.0.1
In-Reply-To: <4e666748$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 110906-0, 2011-09-06), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2396519
[ ukryj nagłówki ]>> Nic się jej nie stanie. Podłącz na sekundę i będziesz wiedział czy się
>> kręci ale nadal nie będziesz wiedział czy generuje odpowiednie
>> ciśnienie, chyba że zalejesz zbiornik odpowiednim paliwem i podepniesz
>> odpowiedni ciśnieniomierz. Wówczas sprawdzisz pompę praktycznie pod
>> każdym względem.
>
> Nie sprawdzi wydajności, a bywa że właśnie to jest problemem.
>
> Tak naprawdę trzeba podłączyć cały układ paliwowy i mierzyć manometrem
> ciśnienie na listwie przy maksymalnie obciążonym silniku - czyli
> maksymalne obroty i maksymalnie wciśnięty gaz, ale tuż przed odcięciem.
>
> Co prawda wtedy nie sprawdza się samej pompy, ale cały układ
> doprowadzania paliwa (czyli pompa, filtr i regulator ciśnienia).
Dzięki za odzew, obeszło się bez słoika i manometru, pompa działa
dobrze, ciśnienie na listwie jest ok - fura odpaliła na dotyk po
wymianie dogorywającego przekaźnika.
Rezystancję uzwojeń pompy zmierzyłem dla potomnych - na poziomie 2 omów.
Pozdro! Alex
Następne wpisy z tego wątku
- 06.09.11 21:57 Adam Płaszczyca
- 06.09.11 22:24 scobowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?