eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySprawdzenie pompy paliwaRe: Sprawdzenie pompy paliwa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!nntp.aster.pl
    !newsread.aster.pl!newsread1.aster.pl!not-for-mail
    From: barnas <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sprawdzenie pompy paliwa
    Date: Tue, 06 Sep 2011 21:47:06 +0200
    Organization: Aster Sp. z o.o.
    Lines: 23
    Message-ID: <j45tb2$1d5m$1@newsread1.aster.pl>
    References: <j45e9e$1n5d$1@newsread1.aster.pl> <j45epo$jmf$1@news.onet.pl>
    <4e666748$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 10.74.26.145
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsread1.aster.pl 1315338402 46262 10.74.26.145 (6 Sep 2011 19:46:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Sep 2011 19:46:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; WOW64; rv:6.0.1) Gecko/20110830
    Thunderbird/6.0.1
    In-Reply-To: <4e666748$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110906-0, 2011-09-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2396519
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Nic się jej nie stanie. Podłącz na sekundę i będziesz wiedział czy się
    >> kręci ale nadal nie będziesz wiedział czy generuje odpowiednie
    >> ciśnienie, chyba że zalejesz zbiornik odpowiednim paliwem i podepniesz
    >> odpowiedni ciśnieniomierz. Wówczas sprawdzisz pompę praktycznie pod
    >> każdym względem.
    >
    > Nie sprawdzi wydajności, a bywa że właśnie to jest problemem.
    >
    > Tak naprawdę trzeba podłączyć cały układ paliwowy i mierzyć manometrem
    > ciśnienie na listwie przy maksymalnie obciążonym silniku - czyli
    > maksymalne obroty i maksymalnie wciśnięty gaz, ale tuż przed odcięciem.
    >
    > Co prawda wtedy nie sprawdza się samej pompy, ale cały układ
    > doprowadzania paliwa (czyli pompa, filtr i regulator ciśnienia).


    Dzięki za odzew, obeszło się bez słoika i manometru, pompa działa
    dobrze, ciśnienie na listwie jest ok - fura odpaliła na dotyk po
    wymianie dogorywającego przekaźnika.
    Rezystancję uzwojeń pompy zmierzyłem dla potomnych - na poziomie 2 omów.
    Pozdro! Alex


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: