  • 21. Data: 2011-03-10 13:43:17
    Temat: Re: Sprawdzenie czy radio odtwarza mp3 [w USA]
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    news:ilaghp$emp$1@news.onet.pl...

    > Oczywiście, masz prawo do swej opinii, niestety rzeczywistość
    > to dość skutecznie weryfikuje in minus.

    > Tyle, że to wcale nie zmienia sytuacji ogólnej, a prowadzi
    > często do bardzo subiektywnych wniosków opartych na analizie
    > próby niereprezentatywnej. Oczywiście zawsze można tak dobrać
    > tę próbę, by otrzymać oczekiwane wyniki...

    Czyli, nic dodać, nic ująć-
    "pięknie się różnimy":).

    Artur(m)

  • 22. Data: 2011-03-10 14:03:43
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Faktycznie napisał.
    ubolewam...
    Jacek

  • 23. Data: 2011-03-12 18:46:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    topek wrote:
    > Witam,
    > moja kuzynka mieszkajaca w USA ma chryslera pacifice.
    > Chcialem jej wypalic troche polskiej muzyki tylko nie wiem czy mam
    > palic kilka plyt: CD Audio czy na jedna plyte jako mp3.
    >
    > Mailami dogadalismy, sie, ze tak wyglada jej radio:
    > http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/14/76/05/
    93/1476059360_4

    > Jak sprawdzic, czy to cos odtwarza mp3.
    >
    > Ma ktos jakis pomysl?
    >
    > Kuzynka wyjatkowo nietechniczna :)
    >

    > topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    policja ja złapie i pójdzie siedzieć na kilkaset lat... Bogu dzięki jeszcze
    kary śmierci za praw autorskie nie ma.

    w ostateczności będzie musiała tylko zpałącić kilak milionów dolarów
    odszkodowania :)