  • 21. Data: 2012-10-19 17:54:19
    Temat: Re: Sprawca ma OC w Link4...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:k5ra0f$q1u$...@n...news.atman.pl...
> [...]

    Ja osobiście w sądzie dostałem więcej niż chciałem i tyle co chciało ASO.
    O żadnym potrąceniu za odchylenie czy z kapelusza stawki robocizny nie było
    rzecz jasna mowy.

    Oczywiście auta w ASO nie naprawiłem, bo nie było takowej potrzeby.

  • 22. Data: 2012-10-20 23:20:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 18 Oct 2012 15:58:23 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

    > W rzeczy samej musiałeś sięgać po prawnika?

    Nie 'musiałem'. Po prostu wybrałem skuteczna metodę. Sporządzenie pisma
    kosztuje 100zł, a powoduje wypłatę o rząd wielkości większą ;)

    --
    ___________ (R)

  • 23. Data: 2012-10-20 23:20:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 19 Oct 2012 11:14:30 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Co i pewnie mnie czeka po wyczerpaniu drogi odwoławczej :).

    Strata czasu.

    > A prawnik skorygował ci tylko wycenę części do rzeczywistej z ASO,
    > czy jeszcze koszty robocizny też udało się urealnić? Z lakierowania mam
    > "współczynnik odchylenia 63%" -- cokolwiek to znaczy.

    Prawnik generalnie pisze wezwanie do zapłaty ;)

    --
    ___________ (R)

  • 24. Data: 2012-10-23 12:21:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 20 Oct 2012 23:20:15 +0200, w <c1.01.3XkcN5$1LW@mike.oldfield.org.pl>,
    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(-a):

    > Nie 'musiałem'. Po prostu wybrałem skuteczna metodę. Sporządzenie pisma
    > kosztuje 100zł, a powoduje wypłatę o rząd wielkości większą ;)

    Powoływałeś sam rzeczoznawcę czy wypłacili na podstawie kosztorysu z ASO?

  • 25. Data: 2012-10-28 02:04:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Oct 2012 12:21:14 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Powoływałeś sam rzeczoznawcę czy wypłacili na podstawie kosztorysu z ASO?

    Po co rzeczoznawcę? Wypłaculi tyle, ile prawnik napisał.

    --
    ___________ (R)

  • 26. Data: 2012-10-30 10:57:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 28 Oct 2012 02:04:31 +0100, w <c1.01.3Xq11X$1M4@mike.oldfield.org.pl>,
    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(-a):

    > Po co rzeczoznawcę? Wypłaculi tyle, ile prawnik napisał.

    A w jaki sposób prawnik wyliczył kwotę? Z nieba raczej nie wziął -- musiał mieć
    jakąś podstawę, np. ceny części z ASO, a robocizna... no właśnie skąd
    robocizna?

  • 27. Data: 2012-11-02 00:27:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 30 Oct 2012 10:57:14 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > A w jaki sposób prawnik wyliczył kwotę? Z nieba raczej nie wziął -- musiał mieć
    > jakąś podstawę, np. ceny części z ASO, a robocizna... no właśnie skąd
    > robocizna?

    A po co miał ją wyliczać? Dostał kwotę ode mnie.

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2012-11-09 14:24:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 2 Nov 2012 00:27:16 +0100, w <c1.01.3Xt2d2$1Mj@mike.oldfield.org.pl>, Adam
    Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(-a):

    > A po co miał ją wyliczać? Dostał kwotę ode mnie.

    A Ty ją miałeś wyliczoną na podstawie... ?

  • 29. Data: 2012-11-10 21:28:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 09 Nov 2012 14:24:32 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > A Ty ją miałeś wyliczoną na podstawie... ?

    Mózgu. Wiesz, naprawdę zsumowac pare cyferek to coś, co ludzie dawniej
    robili 2 3 klasie podstawówki.

    --

  • 30. Data: 2012-11-14 17:07:53

    Sat, 10 Nov 2012 21:28:59 +0100, w <c1.01.3XzVF8$1OB@mike.oldfield.org.pl>,
    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(-a):

    > Mózgu. Wiesz, naprawdę zsumowac pare cyferek to coś, co ludzie dawniej
    > robili 2 3 klasie podstawówki.

    Tak, no pewnie... wypłacili na podstawie tego co sam sobie wyliczyłeś...
    Chyba że na odczepnego, jeżeli kwota była i tak poniżej kosztorysu.