  • 11. Data: 2012-10-17 10:30:10
    Temat: Re: Sprawca ma OC w Link4...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 Sep 2012 16:03:23 +0200, w <k41mem$1u1$1@pippin.nask.net.pl>, Tadeusz
    <...@s...onet.pl> napisał(-a):

    > IMHO tak
    > ja miałem likwidowaną szkodę bo sprawca też był w Link4 i byłem
    > zadowolony z tempa załatwiania i wyceny

    A ja właśnie dostałem wycenę i trochę się pośmiałem.

    Zderzak tylny -- org. ASO - 1400zł; wg kosztorysu 551zł (czyli istnieje
    zamiennik)

    Pokrywa bagażnika -- zamiennika nie ma, więc dowalili amortyzację 50% i
    wycenili na 866zł :)

    Zawiasy, wykładzinę bagażnika w ogóle pominęli.

  • 12. Data: 2012-10-17 14:34:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 10:30:10 +0200, r...@k...pl napisał(a):

> [...]
    > wycenili na 866zł :)
    >
    > Zawiasy, wykładzinę bagażnika w ogóle pominęli.

    Amortyzacja w OC? LOL.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2012-10-18 09:12:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Oct 2012 14:34:11 +0200, w <c1.01.3XhXrP$1LP@mike.oldfield.org.pl>,
    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(-a):

    > Amortyzacja w OC? LOL.

    Nie miałeś nigdy stłuczki z czyjegoś OC? To chbya standard, w PZU miałem to
    samo. Jeżeli był zamiennik to cena najtańszego zamiennika, jeżeli jest tylko
    oryginał w ASO -- to 50% ceny.

    Więc chyba będzie sund...

  • 14. Data: 2012-10-18 15:01:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 18 Oct 2012 09:12:11 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Nie miałeś nigdy stłuczki z czyjegoś OC? To chbya standard, w PZU miałem to
    > samo. Jeżeli był zamiennik to cena najtańszego zamiennika, jeżeli jest tylko
    > oryginał w ASO -- to 50% ceny.

    Ależ miałem. Użycie prawnika zazwyczaj pomagało :D

    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2012-10-18 15:58:23
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Ależ miałem. Użycie prawnika zazwyczaj pomagało :D

    W rzeczy samej musiałeś sięgać po prawnika?

  • 16. Data: 2012-10-18 19:33:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:k5p1tv$vas$...@n...ipartners.pl...

    >>> samo. Jeżeli był zamiennik to cena najtańszego zamiennika, jeżeli jest

    > W rzeczy samej musiałeś sięgać po prawnika?

    Ja musiałem.
    I sam prawnik i biegły nie wystarczał, potrzebny był sąd.

  • 17. Data: 2012-10-19 11:14:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 18 Oct 2012 15:01:51 +0200, w <c1.01.3Xj9Pr$1LT@mike.oldfield.org.pl>,
    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(-a):

    > Ależ miałem. Użycie prawnika zazwyczaj pomagało :D

    Co i pewnie mnie czeka po wyczerpaniu drogi odwoławczej :).

    A prawnik skorygował ci tylko wycenę części do rzeczywistej z ASO,
    czy jeszcze koszty robocizny też udało się urealnić? Z lakierowania mam
    "współczynnik odchylenia 63%" -- cokolwiek to znaczy.

  • 18. Data: 2012-10-19 12:28:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-19, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

> [...]
    > czy jeszcze koszty robocizny też udało się urealnić? Z lakierowania mam
    > "współczynnik odchylenia 63%" -- cokolwiek to znaczy.

    Ja poprosilem Warte zeby dala mi namiary na lakiernika ktory wg. ich wyceny
    ma roboczogodzine za 50 PLN. Nie potrafili podac, pieprzyli tylko, ze to sa
    znormalizowane ceny cokolwiek to znaczy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2012-10-19 13:38:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >to sa
    >znormalizowane ceny cokolwiek to znaczy.

    A tych roboczogodzin ile przewidzieli ?

    Bo wiekszosc rozlicza sie o cale dzielo, ale 8h*50zl/h=400zl i to juz
    jest koszt zblizony do realnego.

    J.

  • 20. Data: 2012-10-19 13:47:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-19, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A tych roboczogodzin ile przewidzieli ?
    >
    > Bo wiekszosc rozlicza sie o cale dzielo, ale 8h*50zl/h=400zl i to juz
    > jest koszt zblizony do realnego.

    Na zaszpachlowanie i pomalowanie zbiornika motocyklowego przewidzieli 2h.
    Na pomalowanie owiewki 1h.

    --
    Artur
    ZZR 1200