  • Data: 2009-08-31 09:08:53
    Temat: Re: Sprawa dysków - zawodność
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-30 14:39:13 +0200, CUT_INZ <C...@C...pl> said:

    > Potrzebuję zrobić Raida0 na trzech dyskach. Początkowo wybór padł na
    > Samsung HD322HJ 320 GB. Dysk chwalony, cichy i szybki. Szukając opinii
    > natrafiłem na kilka osób mających z nimi problem. Szukając dalej
    > natrafiłem na dysk Seagate ST3500418AS 500 GB - cena zbliżona do
    > Samsunga, dysk również szybki i cichy ale w necie opinii brak.

    Mam w tyrce 4 stacje robocze z RAID 0 (dwudyskowym), postawione na
    Barracudach 250 ES2. Z 8 dysków, krótko po postawieniu (w ciągu
    tygodnia-dwóch) 2 padły - zaczęły być jaja z podnoszeniem się macierzy,
    raz startowała, raz nie, oczywiście w 2 różnych kompach dla ułatwienia.
    Dyski zostały zareklamowane i bardzo szybko wymienione na nowe. Od tego
    czasu (półtora roku) wszystkie hulają bez najmniejszych problemów, a są
    to stacje robocze z dużym obciążeniem. Tyle że ES2 są prawie 2 razy
    droższe od zwykłych Barracud.

    de Fresz