  • Data: 2015-10-02 10:32:16
    Temat: Re: Sprawa do sądu o nie przejerstrowanie samochodu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-02 o 00:51, s...@g...com pisze:
    > Witam w dniu dzisiejszym zatrzymałem sie na przystanku autobusowym celem wjechania
    w brame za przystankiem i tu zajechał mi droge radiowóz mrógną tylko swiatłami nie
    użył sygnału dzwikowego i nie wylegitymował mi sie poprosił o dowód i tu dałem mu
    > Dowód
    > Umowe kupna
    > Polise oc
    > Przeglad
    > I prawo jazdy
    > Policjant chciał na mnie nałożyc mandat 500 zł za nie przejerstrowanie pojazdu wiec
    odmówiłem i tu moje pytanie co mi teraz grozi z jakiego paragrafu ?

    Grozi ci ukaranie za wykroczenie z art. 97 kodeksu wykroczeń.

    > I jak sie bronić ?
    > i co jezeli spisał bym np umowe z kumplem ze dzien wczesniej sprzedałem mu ten
    samochód ?
    > Bardzo prosze o pewna i szybka odpowiedz pozdrawiam sławek

    W sensie że chcesz się przyznać, że legitymowałeś się policjantowi
    wiedząc, że dokumenty nie stwierdzają prawdy?

    --
    Liwiusz