  • 11. Data: 2010-07-04 21:04:04
    Temat: Re: Sposób na wariatów
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:i0qj9t$pgq$1@news.onet.pl...

    > Ja zasadniczo nie stosuje tego typu manewrow, nawet z aparatem. Ale jak
    > taka jazda jest ktos wybitnie meczacy to wlaczam t/pm.

    ale tyle przeciwmgielne zadziałają tylko na chwilkę...

    Lepszym sposobem jest chyba zwolnić i dać się wyprzedzić.

  • 12. Data: 2010-07-04 21:25:03
    Od: PawelC <p...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Zbrodnia normalnie, powinni go na miejscu rozstrzelać bez sądu.

    > Co znaczy wcina?
    > Nie zachowywały prawidłowych odstępów?

    Czy wy w tej "poznani" musicie mieć namalowane co do centymetra każdy
    przepis, nie tylko ruchu drogowego, żeby go przestrzegać i stanowił dla
    was prawo? Rozumiem, że 150 lat pod pruskim zaborem nauczyło
    poszanowania litery prawa, ale czy to znaczy również, że wyłączyło
    zdolność logicznego myślenia.?

  • 13. Data: 2010-07-04 21:39:36
    Od: PawelC <p...@g...pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Przecież te podwójne ciągłe są wymalowane wyłącznie w w celu żeby można
    > było korumpować wiadomo kogo, więc nie bardzo wiem o co Ci chodzi z tymi
    > wariatami...

    Akurat znam kilka takich odcinków, z pozoru bezpiecznych, na pustych
    odcinkach, gdzie wymalowano, te podwójne ciągłe, bo często dochodziło
    tam do wypadków przy wyprzedzaniu.
    Poza tym weź pod uwagę jedną rzecz - pół biedy, jeśli znasz odcinek
    drogi, i masz świadomość kiedy tam może być potencjalne zagrożenie, i
    kiedy możesz pozwolić na złamanie przepisów.
    Wiele z znaków ograniczających prędkość, czy właśnie podwójne ciągłe są
    ustawione poprzez "sezonowe" zagrożenia... szkoła, wykopki na polu itp,
    tylko ktoś znając drogę może to wiedzieć, ktoś kto jedzie tam pierwszy
    raz niekoniecznie.

  • 14. Data: 2010-07-04 21:45:47
    Od: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ>

    Użytkownik PawelC napisał:
> [...]
    > się przy tym na siłę przed inne samochody, dojeżdża do mnie i siedzi mi
    > centymetry na tylnym zderzaku, ... w końcu poprosiłem żonę, która
    > siedziała na tylnym siedzeniu, żeby zrobiła mu fotkę, aparatem....
    > gościu jak zobaczył wycelowany w siebie obiektyw, nagle zwolnił i już do
    > samego miasta jechał grzeczniutko z kilkumetrowym odstępem.
    >
    > W ciągu weekendu, ta metoda za każdym razem zdawała egzamin :)
    >
    > Raz chyba uratowałem komuś przez to jeśli nie życie, to na pewno zdrowie
    > i samochód.
    >
    > Jak na anioła stróża to kawał ze mnie.... :)

    Ale pojeb z ciebie, sam łamiesz przepisy? ok Tobie wolno a jak ktoś
    wyprzedza to pstrykasz jakieś fotki jednocześnie powodując zagrożenie na
    drodze, taka pisda jak ty nie powinna prowadzic samochodu tylko swoją
    starą na piglak.

  • 15. Data: 2010-07-04 21:49:45
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 04 Jul 2010 21:45:47 +0200, Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE
    napisał(a):

    > pstrykasz jakieś fotki jednocześnie powodując zagrożenie na
    > drodze

    Jeśli bez lampy błyskowej - to jakie zagrożenie? Przecież można
    fotografować otaczającą nas przyrodę...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2010-07-04 21:55:08
    Od: Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ>

    Użytkownik PawelC napisał:
    > drogi, i masz świadomość kiedy tam może być potencjalne zagrożenie, i
    > kiedy możesz pozwolić na złamanie przepisów.

    Taa, pawełek wie kiedy może łamać przepisy a kiedy nie, ALE gdy pawełek
    widzi ze ktoś jedzie szybciej niż on sam, to ze zwinnością keninskiego
    sprintera wyciąga aparat i pstryka fotki niczym dziadełe który był w
    ormo i który podpierdalał kogo sie da. Trzymaj się przepisów PawelC jak
    chcesz kogoś podpierdalac to świeć przykładem, co ? nie da rady tak?
    jak nie da rady to zamknij pisde.

  • 17. Data: 2010-07-04 21:56:53
    Od: PawelC <p...@g...pl>

    MadMan pisze:

    > Jeśli bez lampy błyskowej - to jakie zagrożenie? Przecież można
    > fotografować otaczającą nas przyrodę...

    Zwłaszcza samochód wkomponowany w drzewo lub zapadnie podmytej jezdni,
    lub w inny samochód ... :(

  • 18. Data: 2010-07-04 21:58:06
    Od: Andrzej Wrocław <a...@w...pl>

    Użytkownik MadMan napisał:

    > Jeśli bez lampy błyskowej - to jakie zagrożenie? Przecież można
    > fotografować otaczającą nas przyrodę...

    Wyobraź sobie taką sytuacje: Ormowiec cie fotografuje jak wyprzedzasz,
    za tobą jedzie jeszcze 1 debil ktory wyprzedza "na drugiego", ty widzisz
    aparat - momentalnie zaczynasz chamować gwałtownie ten drugi wbija ci
    sie w dupe i karambol w huj. Jakiekolwiek wkurwianie kierowcy kiedy
    wykonuje niebezpieczny manewr wyprzedzania może spowodować zagrożenie na
    drodze.

  • 19. Data: 2010-07-04 21:58:33
    Od: PawelC <p...@g...pl>

    Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:

> [...]
    > ormo i który podpierdalał kogo sie da. Trzymaj się przepisów PawelC jak
    > chcesz kogoś podpierdalac to świeć przykładem, co ? nie da rady tak?
    Albo nie rozumiesz, albo robisz z siebie idiote... słów brak.

  • 20. Data: 2010-07-04 21:59:10
    Od: Andrzej Wrocław <a...@w...pl>

    Użytkownik PawelC napisał:

    > Zwłaszcza samochód wkomponowany w drzewo lub zapadnie podmytej jezdni,
    > lub w inny samochód ... :(

    tak psycholu marzy ci się zeby ktoś kto cie wyprzedza wyjebał w drzewo
    lecz sie pojebie