  • 21. Data: 2010-07-04 22:00:23
    Temat: Re: Sposób na wariatów
    Od: Andrzej Wrocław <a...@w...pl>

    Użytkownik PawelC napisał:

    > Albo nie rozumiesz, albo robisz z siebie idiote... słów brak.

    No jasne, weź jeszcze przejdź się wieczorem w stroju batmana i w
    rajtuzach babełe i porób foty na zatłoczonych blokowiskach tym co nei
    mają gdzie zaparkować i parkują nie zgodnie z przepisami

  • 22. Data: 2010-07-04 22:01:19
    Od: PawelC <p...@g...pl>

    Andrzej Wrocław pisze:

    > tak psycholu marzy ci się zeby ktoś kto cie wyprzedza wyjebał w drzewo
    > lecz sie pojebie
    Nie rozumiesz ironii czy udajesz?

  • 23. Data: 2010-07-04 22:04:22
    Od: Andrzej Wrocław <a...@w...pl>

    Użytkownik PawelC napisał:

    > Nie rozumiesz ironii czy udajesz?

    nie rozumiem jak można być w dzisiejszych czasach taką gnidą społeczną,
    moim zdaniem to minąłeś się z powołaniem, trzeba było wstąpić do policji
    pamiętaj że kierowca nie jest od tego żeby pilnować porządku na drodze,
    a zwłaszcza ktoś tak pierdolnienty jak ty, kierowca jest po to żeby
    kierował swoim pojazdem na drodze - to tak jak byś nie wiedział.

  • 24. Data: 2010-07-04 22:09:40
    Od: PawelC <p...@g...pl>

    Andrzej Wrocław pisze:

    > No jasne, weź jeszcze przejdź się wieczorem w stroju batmana i w
    > rajtuzach babełe i porób foty na zatłoczonych blokowiskach tym co nei
    > mają gdzie zaparkować i parkują nie zgodnie z przepisami

    O czym ty pieprzysz, za przeproszeniem,
    Pisałem o sytuacjach, w których ktoś jawnie naraża na szwank swoje i
    cudze życie. Co ma parkowanie z tym wspólnego ?
    Ostatnia taka sytuacja, jak miała dziś miejsce ... między Tuchowem a
    Tarnowem jest takie miejsce gdzie na szczycie wzniesienie zapadł się
    parometrowy odcinek drogi... gościu za mną "bemeką" na łódzkich numerach
    sypie, jakby był na autostradzie, .. gdyby nie ten manewr z aparatem, w
    najlepszym wypadku facet wylądował by na drzewie... w najgorszym nie
    chce myśleć, bo ruch w obie strony jechał sznur samochodów.

  • 25. Data: 2010-07-04 22:15:28
    Od: Andrzej Wrocław <a...@w...pl>

    Użytkownik PawelC napisał:

    > O czym ty pieprzysz, za przeproszeniem,

    oj, mamusia nei pozwoliła nisać "pierdolić " na necie?

> [...]
    > najlepszym wypadku facet wylądował by na drzewie... w najgorszym nie
    > chce myśleć, bo ruch w obie strony jechał sznur samochodów.

    Ta oczywiście uratowałeś mu życie i z twoich subiektywnych doznań wynika
    że jesteś taki zajebisty, zróbmy akcje:
    "forografuj debila w beemce jak dolatuje do wzniesienia "
    wiesz ja mam rozwiązanei dla ciebie, weź kup sobie bmw ale nie e30 316
    tylko weź jakieś e46 330, zobacz jak to idzie, weź ten aparacik porób
    żonce fotki - mozesz wrzucic na zbiornik.com jakchesz, w przeciwnym
    razie weź sobie zwal konia i odpusć sobie tego typu akcje bo i tak
    nikogo nie uratujesz, a twoj urażona duma będzie kwiczeć że ktoś cie
    beemką wyprzedza. i nei wkurwiaj ludzi na drodze, a zwłaszcza na necie.

  • 26. Data: 2010-07-04 22:33:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 04 Jul 2010 21:58:06 +0200, Andrzej Wrocław napisał(a):

    > Wyobraź sobie taką sytuacje: Ormowiec cie fotografuje jak wyprzedzasz,
    > za tobą jedzie jeszcze 1 debil ktory wyprzedza "na drugiego", ty widzisz
    > aparat - momentalnie zaczynasz chamować gwałtownie ten drugi wbija ci
    > sie w dupe i karambol w huj. Jakiekolwiek wkurwianie kierowcy kiedy
    > wykonuje niebezpieczny manewr wyprzedzania może spowodować zagrożenie na
    > drodze.

    Stadko z apd atakuje w kamuflażu?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 27. Data: 2010-07-04 22:43:17
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    > Wyobraź sobie taką sytuacje: Ormowiec cie fotografuje jak wyprzedzasz,
    > za tobą jedzie jeszcze 1 debil ktory wyprzedza "na drugiego", ty widzisz
    > aparat - momentalnie zaczynasz chamować

    Nic takiego nie robię.

    > Jakiekolwiek wkurwianie kierowcy kiedy
    > wykonuje niebezpieczny manewr wyprzedzania może spowodować zagrożenie na
    > drodze.

    No to niech kierowca nie wykonuje niebezpiecznego manewru wyprzedzania,
    tylko zwykły manewr wyprzedzania. Problem natychmiast znika :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 28. Data: 2010-07-04 22:52:29
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "PawelC" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj, znalazłem kapitalny sposób na "wariatów drogowych".

    Ja mam inny sposob. W "zabudowanym" jade 60-65km/h, jedzie za mna jakis
    dziad na zderzaku itp. Jak tylko sie konczy zabudowany, to daje gaz w
    podloge i tyle mnie gosc widzi. Nie ma szans wyprzedzic. Jak znow jest
    "zabudowany", to dalej jade te swoje 60-65km/h a on dalej za mna. To dopiero
    wkurza takiego "mistrza szos". Z checia bym sie dal wyprzedzic, ale jakos w
    zabudowanym gosc nie ma ochoty.

  • 29. Data: 2010-07-04 23:23:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    PawelC pisze:

    > Akurat znam kilka takich odcinków, z pozoru bezpiecznych, na pustych
    > odcinkach, gdzie wymalowano, te podwójne ciągłe, bo często dochodziło
    > tam do wypadków przy wyprzedzaniu.
    > Poza tym weź pod uwagę jedną rzecz - pół biedy, jeśli znasz odcinek
    > drogi, i masz świadomość kiedy tam może być potencjalne zagrożenie, i
    > kiedy możesz pozwolić na złamanie przepisów.

    Ale skąd wiesz że ten "wariat drogowy", który robi niepokojący Ciebie
    manewr nie ma większej niż Ty wiedzy i świadomości że może ten manewr
    wykonać bezpiecznie?

    Ty twierdzisz że przepisy są dobre, ale ponieważ masz większą wiedzę i
    umiejętności możesz je bezpiecznie łamać - może jego wiedza i
    umiejętności są odpowiednio wyższe od Twoich?

  • 30. Data: 2010-07-04 23:28:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > O, Cavallino, Ciebie szukałem. Dobre wieści, BOR jeździ też Octaviami, nie
    > "przepłacają" za klasę D. ;)

    Za to mocno przepłacają za C. ;-)