  • 1. Data: 2010-07-04 19:19:06
    Temat: Sposób na wariatów
    Od: PawelC <p...@g...pl>

    Sam na drodze święty nie jestem, niemniej jednak te moje grzechy dotyczą
    zwłaszcza jazdy znanymi mi drogami, gdy wiem, że odcinek jest pewny a
    ktoś kto wstawiał tam ograniczenia, to chyba tylko po to, by można było
    korumpować wiadomo kogo.. :)
    Nie mniej jednak, mam swoje głupie zasady typu nie wyprzedzać na
    podwójnej ciągłej, szarpać się jeśli jedzie kolumna itd...

    Wczoraj, znalazłem kapitalny sposób na "wariatów drogowych".
    Jedziemy objazdem koło Limanowej, droga wąska, kręta, górki, ... a widzę
    w tylnym lusterku, jak koleś raz po raz, kogoś próbuje wyprzedzać, wcina
    się przy tym na siłę przed inne samochody, dojeżdża do mnie i siedzi mi
    centymetry na tylnym zderzaku, ... w końcu poprosiłem żonę, która
    siedziała na tylnym siedzeniu, żeby zrobiła mu fotkę, aparatem....
    gościu jak zobaczył wycelowany w siebie obiektyw, nagle zwolnił i już do
    samego miasta jechał grzeczniutko z kilkumetrowym odstępem.

    W ciągu weekendu, ta metoda za każdym razem zdawała egzamin :)

    Raz chyba uratowałem komuś przez to jeśli nie życie, to na pewno zdrowie
    i samochód.

    Jak na anioła stróża to kawał ze mnie.... :)

  • 2. Data: 2010-07-04 19:45:02
    Temat: Re: Sposób na wariatów
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "PawelC" <p...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > mu fotkę, aparatem.... gościu jak zobaczył wycelowany w siebie obiektyw,
    > nagle zwolnił i już do samego miasta jechał grzeczniutko z kilkumetrowym

    Mnie się podoba :) Ja jeżdżę bez żony więc zwykle wykręcam 112, ale wynik
    tej metody jest niepewny (tylko raz na ok. 5 zgłoszeń miałem okazję obejrzeć
    jak patafiana złapali).

    Swoją drogą za wyprzedzanie na ciągłej powinni dawać 10 pkt a nie 5. Albo
    lepiej zabierać PJ za udowodniony brak minimum wyobraźni.

  • 3. Data: 2010-07-04 19:52:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Jul 2010 19:45:02 +0200, strach wrote:
    >Swoją drogą za wyprzedzanie na ciągłej powinni dawać 10 pkt a nie 5. Albo
    >lepiej zabierać PJ za udowodniony brak minimum wyobraźni.

    Ale pod warunkiem ze za jedna nadmiarowo namalowana ciagla wywala ze
    stanowiska :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-07-04 19:52:52
    Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>

    > Nie mniej jednak, mam swoje głupie zasady typu nie wyprzedzać na
    > podwójnej ciągłej, szarpać się jeśli jedzie kolumna itd...

    Takie zasady chronią od wydatków na klepanie, które wzrastają w sezonie
    wakacyjnym. Nota bene dziś na 8km odcinku nad morze widziałem dwa
    mini-karambole, takie na 3-4 auta. Żeby było śmieszniej - pas w kierunku
    powrotnym zakorkowany na maksa (zderzak w zderzak) a pasem nad morze
    jechałem sobie ja a na czołówkę ze mną szedł radiowóz na sygnale jadący
    do tego karambolu i mrugał długimi żeby mu zjechać. Starałem się jak
    mogłem na 13 calowych kołach, ale byłem bezsilny wobec zmysłu
    konstrukcyjnego polskich drogowców którym zachciało się za
    przeproszeniem pierdolnąć tam krawężnik wysoki na 40 cm. Jak wielkim
    pojebem trzeba być, żeby robić tak wysokie krawężniki?!

  • 5. Data: 2010-07-04 19:57:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 4 Jul 2010 19:45:02 +0200, strach napisał(a):

    > Swoją drogą za wyprzedzanie na ciągłej powinni dawać 10 pkt a nie 5. Albo
    > lepiej zabierać PJ za udowodniony brak minimum wyobraźni.

    A niektórym ucinac łapy za malowanie ciągłych tam, gdzie wyprzedzanie jest
    bezpieczne...

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2010-07-04 19:57:23
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    > Ale pod warunkiem ze za jedna nadmiarowo namalowana ciagla wywala ze
    > stanowiska :-)

    Pomarzyć dobra rzecz ;)

  • 7. Data: 2010-07-04 20:18:32
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "strach" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Swoją drogą za wyprzedzanie na ciągłej powinni dawać 10 pkt a nie 5. Albo
    > lepiej zabierać PJ za udowodniony brak minimum wyobraźni.

    Ja zasadniczo nie stosuje tego typu manewrow, nawet z aparatem. Ale jak
    taka jazda jest ktos wybitnie meczacy to wlaczam t/pm.

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2010-07-04 20:28:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PawelC" <p...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > a widzę w tylnym lusterku, jak koleś raz po raz, kogoś próbuje wyprzedzać

    Zbrodnia normalnie, powinni go na miejscu rozstrzelać bez sądu.

    >, wcina się przy tym na siłę przed inne samochody

    Co znaczy wcina?
    Nie zachowywały prawidłowych odstępów?
    I ich nie sfotografowałeś, pitratów jednych? ;-)

  • 9. Data: 2010-07-04 20:39:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 4 Jul 2010 20:28:47 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Co znaczy wcina?
    > Nie zachowywały prawidłowych odstępów?
    > I ich nie sfotografowałeś, pitratów jednych? ;-)

    O, Cavallino, Ciebie szukałem. Dobre wieści, BOR jeździ też Octaviami, nie
    "przepłacają" za klasę D. ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2010-07-04 20:58:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    PawelC pisze:

    > Nie mniej jednak, mam swoje głupie zasady typu nie wyprzedzać na
    > podwójnej ciągłej, szarpać się jeśli jedzie kolumna itd...

    Przecież te podwójne ciągłe są wymalowane wyłącznie w w celu żeby można
    było korumpować wiadomo kogo, więc nie bardzo wiem o co Ci chodzi z tymi
    wariatami...