  • Data: 2019-12-10 15:52:25
    Temat: Re: Spoldzielnie
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-09 o 19:59, Budzik pisze:

    > A ja myslałem ze temat łapówkarstwa w drogówce juz umarł...
    > Kiedys to sie działo.

    Osobiście znam człowieka, któremu 20 lat temu zabrano prawo jazdy za
    alkohol. Odwozi codziennie dzieci do szkoły, przywozi, dom, praca,
    szkoła, wakacje itd. Powiedział, że:
    a. kontrole są tak rzadkie, że nie ma co się stresować;
    b. gdy jednak zdarzy się kontrola, to zawsze ma w samochodzie 1500,- i
    to rozwiązuje problem braku dokumentu.

    Ta kwota padła z 10 lat temu. Teraz pewnie więcej.
    W każdym razie - jeździć, nie przejmować się.