  • 1. Data: 2009-06-02 15:27:23
    Temat: Specjalne siedzisko dla twardziela/ki... ;)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Podpatrzone w jednej z malowniczych, bocznych uliczek podczas ostatniej
    wyprawy zlotowej w Wilnie na Litwie... ;)

    http://tnij.org/dik0

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2009-06-02 17:13:08
    Temat: Re: Specjalne siedzisko dla twardziela/ki... ;)
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości
    > Podpatrzone w jednej z malowniczych, bocznych uliczek podczas ostatniej
    > wyprawy zlotowej w Wilnie na Litwie... ;)
    >
    > http://tnij.org/dik0

    Paczę, paczę. I nie widzę co artysta fotograf chciał ująć na zdjęciu.
    Bo nichu jakoś nie mogę zobaczyć co na tym siedzeniu leży.

    Jakaś podpowiedź?

    --
    Jasio
    vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541

  • 3. Data: 2009-06-02 17:19:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Jasio pisze:
    > Użytkownik "falco" napisał w wiadomości
    >
    > Paczę, paczę. I nie widzę co artysta fotograf chciał ująć na zdjęciu.
    > Bo nichu jakoś nie mogę zobaczyć co na tym siedzeniu leży.
    >
    > Jakaś podpowiedź?

    zużyta szczotka druciana. powiększ sobie zdjęcie lupką

    --
    gildor
    9'99

  • 4. Data: 2009-06-02 17:21:00
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > Paczę, paczę. I nie widzę...

    "użyj opcji powiększ"

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 5. Data: 2009-06-02 18:10:06
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > "użyj opcji powiększ"

    Aaa, tej śmiesznej lupki.

  • 6. Data: 2009-06-02 19:10:26
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    falco pisze:
    > Podpatrzone w jednej z malowniczych, bocznych uliczek podczas ostatniej
    > wyprawy zlotowej w Wilnie na Litwie... ;)
    >
    > http://tnij.org/dik0

    Karteczka z napisem " proszę nie siadać"w wersji dla DM:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2009-06-02 19:21:31
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    Użytkownik "Monster"

    > Karteczka z napisem " proszę nie siadać"w wersji dla DM:-)

    Koles mial GAZ-69 i problem z lujami co pili u niego w aucie. Wykonal cus
    podobnego ale deseczke naszpikowal wyprostowanymi haczykami (ussr ze
    stadionu - nie hartowane).A i przypial deseczke do ramki siedziska. Dosc
    dlugo potem zalowal niewinnego zarciku tlumaczac sie a to w sadzie a to w
    prokuraturze.

    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 8. Data: 2009-06-02 19:29:03
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus pisze:

> [...]
    > stadionu - nie hartowane).A i przypial deseczke do ramki siedziska.
    > Dosc dlugo potem zalowal niewinnego zarciku tlumaczac sie a to w sadzie

    miałem podobne zdarzenie z pijaczkiem który "zaparkował" w mojej
    Nysce,dostał w dziób,poleciał na Policję,przyjechali, pogadali i
    odpuścili,w końcu to było włamanie:-)
    [OT]mozna u was na stacji"wytrzepać" zawieszenie w puszce?Nie mogę
    zlokalizować stukania,a menda wpada w wibracje:-(

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2009-06-02 19:32:16
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Monster"
    [OT]mozna u was na stacji"wytrzepać" zawieszenie w puszce?Nie mogę
    > zlokalizować stukania,a menda wpada w wibracje:-(

    Oczywista...660950095
    ale wibracje to raczej gumiarz...

    T.

  • 10. Data: 2009-06-02 19:39:14
    Temat: Re: Specjalne siedzisko dla twardziela/ki... ;) [OT]
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Tytus wrote:
    > Siemka
    >
    > ***Użytkownik "Monster"
    > [OT]mozna u was na stacji"wytrzepać" zawieszenie w puszce?Nie mogę
    >
    > Oczywista...660950095
    > ale wibracje to raczej gumiarz...

    Czasem tarcze hamulcowe lub "niewiadomoco", jak w Avensisach I generacji.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona