  • 11. Data: 2009-06-02 20:11:57
    Temat: Re: Specjalne siedzisko dla twardziela/ki... ;)
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus pisze:

    > Oczywista...660950095
    > ale wibracje to raczej gumiarz..
    OK,dzięki,jutro się odezwę.
    Gumy sprawdzane,połowa przodu wymieniona,tarcze też raczej nie-trzepie w
    przedziale 80-100km/h przy przyspieszaniu

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2009-06-02 20:23:50
    Temat: Re: Specjalne siedzisko dla twardziela/ki... ;) [OT]
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Monster wrote:

    > OK,dzięki,jutro się odezwę.
    > Gumy sprawdzane,połowa przodu wymieniona,tarcze też raczej nie-trzepie w
    > przedziale 80-100km/h przy przyspieszaniu

    Wewnetrzne przeguby sprawdzone czy nie zatarte? A jaka puszka tak w ogole?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef padaki
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

  • 13. Data: 2009-06-02 20:25:00
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka
    "Kefir"
    Wewnetrzne przeguby sprawdzone czy nie zatarte? A jaka puszka tak w ogole?

    No to nie moglem sie powstrzmac...
    BMW :)

    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 14. Data: 2009-06-02 20:35:54
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    > "Kefir"
    > Wewnetrzne przeguby sprawdzone czy nie zatarte? A jaka puszka tak w ogole?
    Wewnętrzne są w kąpieli olejowej,masywne jak w cieżarówce:-)

    > No to nie moglem sie powstrzmac...
    > BMW :)

    Nie,to nie dresowóz:-)Szfeckie,V70

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2009-06-02 20:50:15
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Monster wrote:
    > Wewnętrzne są w kąpieli olejowej,masywne jak w cieżarówce:-)

    > Nie,to nie dresowóz:-)Szfeckie,V70

    A, to nie wiem. Tak czy tak: jesli TYLKO przy przyspieszaniu to
    zawieszenie zespolu napedowego / przeniesienie napedu. Cudow nie ma,
    nawet w tych skarbonach.

  • 16. Data: 2009-06-02 20:51:04
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka
    "Monster"

    Nie,to nie dresowóz:-)Szfeckie,V70

    Swiat sie konczy folfo sie psuje...tylko paczec jak KIA je kupi albo inny
    hjundaj

    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 17. Data: 2009-06-02 21:00:21
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Monster" napisał :
    > Nie,to nie dresowóz:-)Szfeckie,V70

    Tjaaa, ciekawe którego dresa stać na X6, 750iL, M5 czy Z4.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 18. Data: 2009-06-02 21:02:05
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kefir pisze:

    > A, to nie wiem. Tak czy tak: jesli TYLKO przy przyspieszaniu to
    > zawieszenie zespolu napedowego / przeniesienie napedu. Cudow nie ma,
    > nawet w tych skarbonach.
    to pierwsze nawet by pasowało,ruszając przy dodaniu/odpuszczeniu gazu
    słychac czasem klik" nawet najbardziej rozje.. zawieszenie w każdym
    samochodzie po prostu stukało,bez innych niespodzianek:-(

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2009-06-02 21:03:31
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Wojciech G."
    > Tjaaa, ciekawe którego dresa stać na X6, 750iL, M5 czy Z4.

    Zalezy co masz na mysli...czy zakup czy utrzymanie. Bo to dwie rozne sprawy

    --
    T. i żolte
    te naszypsze

  • 20. Data: 2009-06-02 22:05:30
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> wrote in message

    > Tjaaa, ciekawe którego dresa stać na X6, 750iL, M5 czy Z4.

    Dres to nie ubior - to stan umyslu:)

    O ile faktycznie z tymi powyzej masz racje, o tyle nowe 1dynki i 3ki sa dosc
    czesto wozidelkami osob, ktore na drodze zachowuja sie jak wlasciciele
    octavii... za to jeszcze nie natrafilem na dresa/debila/nierozsadnego
    kierowce w nowym audi A4/A6, a dresow w Q7 jest juz od cholery.

    --
    pzdr:
    Ivam