  • Data: 2016-04-29 15:34:25
    Temat: Re: Specjalista od świec żarowych
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-26 o 16:16, Trybun pisze:
    > ( urwanych) potrzebny.. Od dłuższego czasu poszukuję warsztatu
    > specjalizującego się naprawie tytułowych świec. Spenetrowałem okolicę na
    > jakieś 30 km. i jedyne co uzyskałem w dwu warsztatach to niepewne słowa
    > - "możemy spróbować wykręcić".. a tak się składa że mi nie potrzeba
    > kogoś do prób,a do wykręcenia. Zna ktoś z Was jakiś solidny warsztat
    > który się w tym specjalizuje. Szczególnie interesowałby mnie obszar
    > Poznań-Konin.

    Witam kolegę :-)

    U mnie w D4D Nie można po prostu wykręcić.
    Mechanik czymś popsikał i kazał przyjechać za tydzień. Chyba dobrze że
    nie próbował na siłę?

    Przy okazji dowiedziałem się że błąd wyskakuje dopiero jak ostatnia
    świeca padnie. Trochę to dziwne skoro wykręcenia zapieczonej jest takie
    problematyczne. Psipadek? :-)