  • 31. Data: 2010-09-27 20:07:14
    Temat: Re: Specjalisci od SV1000
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Monster pisze:

    > mocno oszczędzałeś?ile wykręciłeś?

    Nie mierzylem sobie czasu, nie bylo po co ;-)

    Tak se pojechalem na emeryta po zakretach pojezdzic.

    KJ

  • 32. Data: 2010-09-27 20:18:19
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-09-27 22:07, KJ Siła Słów pisze:

    > Nie mierzylem sobie czasu, nie bylo po co ;-)
    >
    > Tak se pojechalem na emeryta po zakretach pojezdzic.
    Nie przejmuj się,też byłem załamany dopóki nie wyguglałem jak to
    chłopaki za pierwszym razem czasy kręcili:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 33. Data: 2010-10-04 14:12:46
    Od: Kopyt <p...@w...pl>

    > Witka,
    > odezwij się do mnie na priv. W sumie silnik mam ten sam, to można by to
    > i owo porównać, a do Jabłonny chyba daleko nie masz.

    Witam!

    No to krociotkie podsumowanie porownania TL1000S '98 i SV1000S '05 z
    ubieglego tygodnia... Wszelkie opisy gazeciane SV-ki jaki to jest
    "potwor", jak to niewiele stracil z charaktertu poprzednikow itp, itd.
    mozna sobie w palce butow wsadzic. W kazdym razie po mojej SV1000
    widac, ze sie do pokrewienstwa z TL-em przyznaje, ale to troche piata
    woda po kisielu jest. Jakies to wszystko takie stlumione. Ile to moze
    zlego narobic jedna norma EURO 3, no chybam ze ten egzemplarz tak ma.
    Jeszcze sie porownam z inna SV-ka dla pewnosci, ale podejrzewam, ze
    wyjdzie to nie egzemplarz ale "tentyptak".

    Jakby gdzies komus zalegal modul od SV 1000 > '05 (wczesniejsze nie
    pasuja, chocby mechanicznie) albo jeszcze lepiej cala wiazka z modulem
    to ja toto chetnie odkupie. W wolnej chwili chcialbym podejrzec mapy u
    siebie, a boje sie operowac na zywym organizmie.

    Pozdro

    Pawel

    SVSZ

  • 34. Data: 2010-10-04 15:30:00
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kopyt wrote:

> [...]
    > Jeszcze sie porownam z inna SV-ka dla pewnosci, ale podejrzewam, ze
    > wyjdzie to nie egzemplarz ale "tentyptak".

    Tak wyjdzie. Jak chcesz wscieklej celuj we wloskie/autriackie v. Oni
    nadal buduja motocykle majace tylko i wylacznie to, co jest potrzebne do
    jazdy.
    K.

  • 35. Data: 2010-10-04 16:27:58
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Użytkownik "kocyk" <k...@Z...pl> napisał w:

    [cut]
    >Jak chcesz wscieklej celuj we wloskie/autriackie v. Oni
    > nadal buduja motocykle majace tylko i wylacznie to, co jest potrzebne do
    > jazdy.
    > K.

    A VTR SP1/SP2? Czy w tym wypadku wscieklosc jest, ale uwidacznia sie tylko
    wygoda siedzenia jak na grubo-heblowanej twardej desce, czy tez tkwi w nich
    cos wiecej?

    Pawel

  • 36. Data: 2010-10-04 18:03:07
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "kocyk"
    Jak chcesz wscieklej celuj we wloskie/autriackie v. Oni
    nadal buduja motocykle majace tylko i wylacznie to, co jest potrzebne do
    jazdy.

    No, wloskie V ktore potrafia gasnac w czasie jazdy i wibruja tak ze HD to
    grzechoteczka dla niemowlakow, o rozpadajacych sie skrzyniach czy ukreconych
    zebatkach nie wspomne...
    O wspolczesnych astryjackich juz pisalem - nuda i cena 3x za wysoka.
    Era wscieklizn skonczyla sie z ustaniem produkcji TL'S, TL'R
    Jak koniecznie chcesz V to pomacaj SP2, IHMO relacja ceny do jakosci jest w
    tym moto wlasciwa.
    ale na pewno nie jest to wscieklizna...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 37. Data: 2010-10-04 19:07:19
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kopyt wrote:
> [...]
    > wygoda siedzenia jak na grubo-heblowanej twardej desce, czy tez tkwi w nich

    Tego nie wiem, nie jezdzilem.
    K.

  • 38. Data: 2010-10-05 07:37:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-04, Kopyt <p...@u...to> wrote:

    > A VTR SP1/SP2?

    Nie wiem, ale napewno nie FireStorm-a.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2010-10-05 09:21:23
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-10-04 16:12, Kopyt pisze:

> [...]
    > mozna sobie w palce butow wsadzic. W kazdym razie po mojej SV1000
    > widac, ze sie do pokrewienstwa z TL-em przyznaje, ale to troche piata

    Ciesze się, że mogłem pomóc ;)

    Pozdr,
    DP
    TL-S

  • 40. Data: 2010-10-05 11:38:09
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał

    > Ciesze się, że mogłem pomóc ;)

    No tak o waznym zapomnialem -- porownanie sponsorowaly literki D i P.
    Wielkie dziekuje Don Pedro za pomoc.

    Pawel