-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed.ision.
net!newsfeed2.easynews.net!ision!newsfeed3.dallas1.level3.net!newsfeed2.dallas1
.level3.net!news.level3.com!postnews.google.com!b25g2000vbz.googlegroups.com!no
t-for-mail
From: Kopyt <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Specjalisci od SV1000
Date: Thu, 11 Nov 2010 07:42:28 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 63
Message-ID: <d...@b...googlegroups.com>
References: <i7petr$j8o$1@julia.coi.pw.edu.pl> <4ca042e5$1@news.home.net.pl>
<i7phh0$k1i$1@julia.coi.pw.edu.pl>
<e...@a...googlegroups.com>
<s...@p...homelinux.net>
<i7ps92$mtp$1@julia.coi.pw.edu.pl> <i7psjh$rsr$1@news.onet.pl>
<f...@j...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 83.24.90.46
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1289490148 12698 127.0.0.1 (11 Nov 2010 15:42:28 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Nov 2010 15:42:28 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: b25g2000vbz.googlegroups.com; posting-host=83.24.90.46;
posting-account=tSnGCwoAAACtZiScjX1Xd1mwUxd59CwA
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.2.12)
Gecko/20101026 Firefox/3.6.12,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:631905
[ ukryj nagłówki ]Czesc!
On 4 Paź, 15:12, Kopyt <p...@w...pl> wrote:
> No to krociotkie podsumowanie porownania TL1000S '98 i SV1000S '05 z
> ubieglego tygodnia... Wszelkie opisy gazeciane SV-ki jaki to jest
> "potwor", jak to niewiele stracil z charaktertu poprzednikow itp, itd.
> mozna sobie w palce butow wsadzic. W kazdym razie po mojejSV1000
> widac, ze sie do pokrewienstwa z TL-em przyznaje, ale to troche piata
> woda po kisielu jest.
To teraz podsumowanie podsumowania:)) Dla przypomnienia moja SV 1000
charakteryzowala sie 'tepa praca' ponizej 5krpm, z b. wyrazna dziura w
momencie miedzy 3 i 4 krpm kiedy to wszystko sie trzeslo, ale jechalo
jak 600-tka, a nie 1000 w ukladzie V (L). Porownania TL1000 i SV1000
pokazalo, ze w TL-u takich 'extra' ficzerow nie ma ja tam tego nie
widzialem. Nadal nic nie bylo wiadomo, a drugiego SV pod reka nie
mialem.
Przed rozpoczeciem grzebania na maksa zaczalem jednak od najprostszego
-- czyli zsynchronizowalem przepustnice. Parzac sie niemilosiernie
zdjalem kapturki z cyckow na kanalach dolotowych, podpialem
wakuometry, uregulowalem co trzeba. Po testowej przejazdzce wyszlo, ze
synchro bylo potrzebne, praca lagodniejsza, slabszy efekt hamowania
silnikiem przy zamknieciu przepustnic. Ale... dziura w momencie i
wibracje w przedziale 3-4 krpm nadal byly.
Przy synchro obejrzalem sobie dokladnie gumowe kapturki zakrywajace
cycki do synchro. Jakies takie miekkie mi sie wydaly, oklapniete,
bardzo latwo zeszly i po pomiarze podejrzanie latwo je zalozylem na
miejsce. Skoro synchro nic nie dalo to wypieprzylem obydwa kapturki i
zastapilem je zaslepkami zrobionymi z 10-centymetrowych kawalkow
przewodow paliwowych (teraz synchro nie wymaga przekladania reki nad
goraca pompa wody -- patent z forum SV-portal) zaslepionych srubami i
na obydwu koncach zabezpieczonych opaskami zaciskowymi (takimi na
srubke), a nie oryginalnymi obejmami ze sprzezynujacego drutu 'by
Suzuki'. Dodatkowo, jako kwiatek do kozucha, zsynchronizowalem tez
drugi zestaw przepustnic (tych sterowanych przez komputer). I...
Jak reka odjal:) Nie ma dziury w obrotach, w miare stabilny i solidny
kop jest od 2,5-3 krpm. No geba sie po prostu cieszy przy kazdym
odwijaniu. Zrobilo sie podobnie do TL-a (tak jak pamietam te
przejazdzke sprzed miesiaca). Dla testu namowilem kolege, ktorego
uwagi sklonily mnie do szukania dziury w calym. Chcialem zeby sie
jeszcze raz karnal. Potwierdzil, ze Busa to to nie jest, ale teraz
jest o niebo lepiej -- stad wiem, ze ta poprawa to raczej nie tylko
psychologia, ale faktycznie teraz jest OK. Jednym slowem moto bral
lewe powietrze przez te wujowe zaslepki, ktore wygladaly OK, ale
najwyrazniej przy odpowiednio duzym podciesnieniu dalo sie cos przez
nie zaciagnac na lewo.
Przy okazji wyszlo, ze zrobiony przeze kiedys test na hamowni nie mial
prawa niczego niezwyklego pokazac, bo przeciez silniki hamuja na
otwartych przepustnicach, a obroty sa regulowane przez zmiane
obciazenia. Przy przepustnicy otwartej na full te troche lewego
powietrza przez zaslepki nie ma wplywu. Stad falszywy wniosek, ze nic
sie nie dzieje. Ech, czlowiek sie cale zycie...
Pozdrawiam
Pawel
SVSZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB