  • Data: 2020-04-21 19:28:33
    Temat: Re: Spawanie anteną przez grający łuk
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Cezary Grądys napisał:

    > Też mnie to zawsze zastanawiało, w każdym sklepie RTV można było nabyć
    > odbiornik, który te nieprawomyślne stacje odbierał. Oficjalnie zakazu
    > słuchania nie było. Na pewno pod koniec lat 70 już nikt się nie krył
    > ze słuchaniem, może jacyś towarzysze, ale raczej wyżsi.

    Na przełomie lat 70/80 krążyło też mnóstwo nieprawomyślnej muzyki (tej
    z tekstem) nagrywanej na magnetofony na koncertach, a potem wielokrotnie
    powielanej z taśmy na taśmę. Zatem przeważnie mało co było słychać. Do
    mnie w 1981 roku dotały kasety o jakości "żyleta". Dostawca zapewniał
    (a wiem, że nie kłamał), że to wprost z kolekcji setketarza X, który
    uwielbia ten gatunek i sam chętnie w domu słucha. Więc ubecja zawsze
    daje mu świeży towar. Nazwisko X pamiętam dobrze, teraz sprawdziłem
    funkcje w Wiki -- we współczesnej nomenklaturze odpowiednikiem może być,
    bo ja wiem, Suski.

    --
    Jarek