  • Data: 2020-04-21 19:12:51
    Temat: Re: Spawanie anteną przez grający łuk
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.04.2020 o 18:55, J.F. pisze:

    > Ale ... ktore to radia z KF w okolicach 1980 ?
    > Wiekszosc juz chyba tranzystorowych, i raczej bez KF.
    >
    > Jeden tuner radmora byl, tak nie bardzo wiadomo po co, ale tani w pewnym
    > momencie :-)

    Ja miałem TSH 110, w 1985-6 pracowałem w ZURT, większość z tych co
    ludzie przynosili miała krótkie. Ślazaków dużo sie trafiało, ruskie
    Vefy, nie pamiętam tak typów, ale to jeszcze nie ten czas, że brak
    krótkich. Nawet jak już ta tendencja wchodziła, to przecież te wcześniej
    wyprodukowane się długo eksploatowało. Do dziś pamiętam, że w radiach
    ślązakopodobnych najważniejszy był klucz nasadowy 5 żeby go wyjąć z
    obudowy. Ogólnie nie było problemów ze sprzętem do słuchania
    imperialistów.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl