  • Data: 2020-04-21 17:32:22
    Temat: Re: Spawanie anteną przez grający łuk
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan heby napisał:

    > Pic na wodę. Jak czytałem kiedyś opowiesci ubeka który zajmował się
    > podobnymi sprawami w latach 50-60, prawie 100% "namierzeń" było od
    > życzliwych sąsiadów donoszących o jednostkach podejrzanych politycznie,
    > co albo mieli urojenia, albo nie lubili się, albo słyszeli tajemnicze
    > szepty po nocy. Komu by się chciało biegać z jakąś aparaturą skoro w
    > szczytowym momencie RWE słuchało 20% osiedla blokowców, można było walić
    > w ciemno :D Wpadali czasem z wizytą, zabierali radio, bywa że obijali
    > mordę ostrzegawczo i tyle bo to żadne powqażne przestępstwo, choć ślady
> [...]

    W szkole średniej mojej mamy równoległą klasę rozwiązano na dwa miesiące
    przed maturą. Za słuchanie Wolnej Europy przez grupę uczniów. Na świadectwie
    maturalnym mamy jest napisane, że egzamin był w Stalinogrodzie.

    > PS. Pamiętam że głęboko za poprzeniej komuny była dyskusja czy w ogóle
    > ludzie powinni posiadać radia z przestrajaniem na zakresy
    > "imperialistycznej propagandy". Nie wiem czy pomysł zablokowania
    > produkcji padł, to jakaś ciekawostka w programie na temat RWE była i nie
    > pamietam szczegółów. W sumie proste, dopuścić do sprzedaży TV z zakresem
    > tylko na kanał TVP1, to uniwersalna myśl bez względu na numeracje komuny ;)

    Poprzednia komuna była porąbana i niespójna w działaniach w stopniu nie
    mniejszym niż obecna. Nikt chyba dobrze nie wiedział, po co te krótkie
    fale w radioodbiorniku, skoro poza RWE i Głosem Ameryki niczego do
    słuchania tam nie było.

    --
    Jarek