  • Data: 2022-08-19 20:53:02
    Temat: Re: Spalili się w Tesli
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-08-19 o 20:30, Janusz pisze:

    > Ale rozmawiamy o elektryku który sie spalił po zderzeniu z drzewem a nie
    > o autach które się utopiły. I zwracam uwagę że z racji konstrukcji takie
    > auta się szybciej zapalają od zwykłych spalinowych. Na dodatek są
    > groźniejsze bo dają mniejsze szanse ucieczki ze względu na usytuowanie
    > akumulatora a co za tym idzie źródła ognia.
    > Nikt do tej pory na to nie zwracał uwagi.

    To akurat wpadnięcie do rzeki też może dawać ciekawe efekty
    jak akumulatory zostaną uszkodzone.
    W początku wątku można było napisać, że cokolwiek
    walnęło w drzewo i się zapaliło.
    Zupełnie niepotrzebnie pochyliłeś się nad rodzajem napędu
    w sensie łatwości pożaru. Ja bym bardziej poszedł w kierunku
    konstrukcyjnym - tzn, że samochód cięższy jest trudniejszy do opanowania
    w warunkach krytycznych jazdy na styku.