  • Data: 2022-08-19 15:08:28
    Temat: Re: Spalili się w Tesli
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-08-19 12:49, Cavallino wrote:

    > Masz ostatnio jakiś gorszy okres w życiu, czy cokolwiek w wątku o bev
    > Cię tak z równowagi wytrąca?
    >
    > Bo stałeś się zdecydowanie zbyt agresywny i chamski, wcześniej tak nie
    > pisałeś.
    > Czytać się tego nie da.
    >
    > Wyluzuj.

    Bo chyba coraz czesciej trafiam na ludzi, ktorych nie interesuje zadna
    merytoryka w dyskusji. Dla nich by trzeba napisac elaborat na 10 stron z
    przypisami, tak, aby sie przypadkiem nie mogli doczepic do jakiegos
    mniej istotnego i pobocznego fragmentu na ktory zaraz zbocza z glownego
    watku.

    Zapytam retorycznie. Czy ktokolwiek przy zdrowych zmyslach mogl brac na
    powaznie tutaj temat podpinania lancucha do klamki i ciagnieca go drugim
    pojazdem celem otwarcia drzwi? Brac to na powaznie w tym sensie - ze
    jako jedna z pierwszych mozliosci. Wg mnie nie - albo nikt kto ma troche
    oleju w glowie. Ale nie, beda bic piane i to maglowac. Zamiast podac
    moze kilka szybszych sposobow, ktore mozna zastosowac - wlasnie z
    paskiem czy wybiciem szyby (a jak ja wybic - bo czasem to nie takie
    proste) i szarpaniem za drzwi. Jakies ciekawe pomysly co mozna zrobic
    realnie oraz tak, zeby zdazyc.

    Bo z ciagnieciem klamki pojazdem to jakis totalny odlot - zwlaszcza jak
    trzeba szybko dzialac. Trzeba po pierwsze miec czym (lancuch, linka)
    ciagnc i za co ciagnac (hak lub inny uchwyt). Pozniej miec mozliwosc
    ustawic odpowiednio pojazd ciagnacy - co czesto nie jest mozliwe. No a w
    koncu urwac ta klamke - bo jak sie nie udalo innymi sposobami to prawie
    na pewno sie tak to skonczy.

    Czy nie sadzisz, ze rozdmuchiwanie takiej bzdury to jednak zwykle bicie
    piany?

    PS. Tutaj w ogole nie ma znaczenia czy to BEV czy cokolwiek innego. Po
    prostu zabolał mnie poziom dyskusji jako taki.

    --
    mk4