eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30. › Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
    <4fc85d1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbac68$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf0dbd$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqpt8o$rvp$1@mx1.internetia.pl>
    In-Reply-To: <jqpt8o$rvp$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Thu, 7 Jun 2012 14:24:46 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 120607-0, 2012-06-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 19
    Message-ID: <4fd09d97$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.59.131
    X-Trace: 1339071895 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26691 83.25.59.131:64396
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453826
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jqpt8o$rvp$...@m...internetia.pl...
    > W dniu 2012-06-06 09:58, Cavallino pisze:
    >> Te zasady pozostają ze sobą w sprzeczności, jako że użyteczny zakres
    >> obrotów wynosiłby jakieś 1700-2000 obr/min.
    >
    > 1500-2750 RPM <<== 100% momentu w 1.4 CRDI

    Gdzie ktoś pisał o 2750?

    > Taki, aby auto przyspieszało najlepiej jak może (najszybciej) w danym
    > zakresie obrotów.

    Dupska nie oszukasz, a ono doskonale czuje, że prawdziwa zabawa ZACZYNA się
    od 2000, a nie kończy.
    Czyli jadąc kapeluszniczo, jedziesz dokładnie omijając najlepszą część
    jazdy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: