eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30.Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Thu, 07 Jun 2012 11:43:33 +0200
    Organization: ANACRON
    Lines: 21
    Message-ID: <jqpt8o$rvp$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <4fc85d1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbac68$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf0dbd$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Host: user19-070.satfilm.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1339062360 28665 77.91.19.70 (7 Jun 2012 09:46:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jun 2012 09:46:00 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4fcf0dbd$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453812
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-06-06 09:58, Cavallino pisze:
    > Te zasady pozostają ze sobą w sprzeczności, jako że użyteczny zakres
    > obrotów wynosiłby jakieś 1700-2000 obr/min.

    1500-2750 RPM <<== 100% momentu w 1.4 CRDI

    > Jaki jest sens wciskania pedału gazu do 3/4 na kilka sekund?

    Taki, aby auto przyspieszało najlepiej jak może (najszybciej) w danym
    zakresie obrotów. Szybciej przyspiesza, więc przez krótszy czxas jest na
    "wyższych" obrotach.

    > Ani turbina nie bardzo zdąży pomóc, ani silnika to wcale nie oszczędza,
    > a zmiana biegu przy 2000 oznacza właśnie jazdę ślamazarną i wolną, a nie
    > dynamiczną tak jak piszą.

    U mnie przy 2000 RPM wyższy bieg będzie miał faktycznie start z poziomu
    poniżej 1500, ale te 2000 RPM jest wartością orientacyjną, w przypadku
    diesla chodzi o to, aby trzymać go cały czas w najniższym zakresie
    obrotów jaki daje 100% momentu, co w przypadku mojego auta daje
    użyteczny zakres od 1500-2250.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: