eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30. › Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Thu, 07 Jun 2012 11:35:17 +0200
    Organization: ANACRON
    Lines: 17
    Message-ID: <jqpsp9$q4t$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
    <4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf0a0d$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf1722$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf214e$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf8e78$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqo5ca$i5u$1@inews.gazeta.pl>
    <4fcfa6f4$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqoaha$lio$2@inews.gazeta.pl> <jqoasc$he9$1@mx1.internetia.pl>
    Reply-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Host: user19-070.satfilm.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1339061865 26781 77.91.19.70 (7 Jun 2012 09:37:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jun 2012 09:37:45 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jqoasc$he9$1@mx1.internetia.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453811
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-06-06 21:23, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2012-06-06 21:14, Mirek Ptak pisze:
    >> Dnia 2012-06-06 20:52, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    >> odpisać:
    >>> Ciekawe czy jakby zamiast 2000 użyć 1700 to spalanie byłoby jeszcze
    >>> mniejsze niż przy jeździe wg złotych zasad ecodrivingu?
    >>
    >> Zapewne, ale tylko w silniku, który pozwala zmienić bieg przy 1700 i
    >> dalej będzie sprawnie jechał, czyli (zwykle) od około 1200 rpm
    >
    > Co będzie być może prawdą przy większym dieslu...

    Przy 2250 jak zmieniam to jestem pierwszy na starcie zazwyczaj (chyba,
    że ktoś ciśnie benzynę w podłogę). Od 1500 mam 100% momentu, a skrzynia
    jest tak ułożona, że że można trzymać auto non stop w przedziale 1500-2250.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: