-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
<4fc85d1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcbac68$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf0dbd$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
<jqn7ge$4dd$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <jqn7ge$4dd$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Date: Wed, 6 Jun 2012 19:01:05 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 120606-1, 2012-06-06), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 36
Message-ID: <4fcf8cd1$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.108.251
X-Trace: 1339002065 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1306 83.25.108.251:60240
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453746
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:jqn7ge$4dd$...@i...gazeta.pl...
> Dnia 2012-06-06 09:58, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> odpisać:
>> Każdy kto choć trochę pojeździł samochodem wie, że to bzdura jest, a
>> raczej czysta demagogia.
>> Np.
>> http://www.autocentrum.pl/wydarzenia/eco-driving-osz
czednie-nie-znaczy-wolno/
>>
>>
>> Zasady jazdy w stylu ECO:
>> 1. Jedź na najwyższym możliwym biegu, na najniższych możliwych obrotach.
>> 2. Włączaj wyższy bieg najpóźniej po osiągnięciu 2500 obr./min w silniku
>> benzynowym lub 2000 obr./min w silniku Diesla.
>> 3. Przyspieszaj - jeśli warunki drogowe na to pozwalają - dynamicznie,
>> wciskając pedał gazu do 3/4 głębokości.
>>
>> Te zasady pozostają ze sobą w sprzeczności, jako że użyteczny zakres
>> obrotów wynosiłby jakieś 1700-2000 obr/min.
>> Jaki jest sens wciskania pedału gazu do 3/4 na kilka sekund?
>> Ani turbina nie bardzo zdąży pomóc, ani silnika to wcale nie oszczędza,
>> a zmiana biegu przy 2000 oznacza właśnie jazdę ślamazarną i wolną, a nie
>> dynamiczną tak jak piszą.
>>
>> Tak więc reasumując - masz rację, że zalecają 3/4 wciśnięcia pedału, nie
>> masz racji, że to ma sens i gwarantuje brak kapelusznictwa.
>
> Spróbuj.
Zmieniać biegi przy 2000?
Wybacz, raz próbowałem i nie jestem w stanie.
Jak jazda samochodem przestanie mi sprawiać przyjemność, czyli zamienię się
w kapelusznika, to może wtedy....
Następne wpisy z tego wątku
- 06.06.12 19:02 Cavallino
- 06.06.12 19:04 Cavallino
- 06.06.12 19:05 Cavallino
- 06.06.12 19:08 Cavallino
- 06.06.12 19:08 Cavallino
- 06.06.12 19:38 Mirek Ptak
- 06.06.12 19:46 Mirek Ptak
- 06.06.12 20:49 Cavallino
- 06.06.12 20:52 Cavallino
- 06.06.12 21:12 Mirek Ptak
- 06.06.12 21:14 Mirek Ptak
- 06.06.12 21:23 Artur Maśląg
- 06.06.12 21:26 John Kołalsky
- 06.06.12 21:26 Mirek Ptak
- 06.06.12 21:40 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera