  • 31. Data: 2011-01-17 11:56:04
    Temat: Re: Spalanie Dustera
    Od: AL <a...@s...tam>

    marek pisze:

    > aha czyli manuale do rajdow, a aro to cywil ?
    > wez sie puknij w glowe. a

    nie robie z siebie guru off-road (bo nie mam takich aspiracji) i madrych
    cytatow tez wklejac z tamtej grupy nie mam zamiaru - choc moglbym tu
    walnac wyklad o sprzegielkach itp.

    Ale, jesli tak Ci to trapuje, to - jako samozwanczy guru off-road -
    powinienes nam tu zrobic piekny wyklad na temat zalet/wad tego typu
    rozwiazan z przykladami miast wyzywac od 'glupkow' (to takie latwe).
    Zrobisz?

    Ja raz w zyciu tylko jechalem terenowka (LR Disco3) ale to taki
    skomputeryzowana terenowka (niemal z autopilotem ;) wlacznie i tam
    wszystko wlacza sie guzikami/pokretlami/dzwigienkami z kabiny.

    > panom policjantom nikt nie kazal ich rozlaczac.

    w ich przypadku chodzilo pewnie o oszczednosci: na benzynie i samym
    napedzie ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 32. Data: 2011-01-17 12:02:54
    Od: "marek" <s...@o...pl>

> [...]
    > powinienes nam tu zrobic piekny wyklad na temat zalet/wad tego typu
    > rozwiazan z przykladami miast wyzywac od 'glupkow' (to takie latwe).

    nie trzeba zadnego wykladu. automaty sa awaryjne i przeskakuja, po czym sie
    rozpierdalaja.
    zaleta manuali jest brak powyzszego oraz mozliwosc jazdy na reduktorzy przy
    braku CMR.
    tylko po co ja to pisze lamerom z pmsu....

  • 33. Data: 2011-01-17 12:05:13
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    >mozliwosc jazdy na reduktorze przy braku CMR.

    po asfalcie przy odlaczonym przodzie. no teraz juz wiesz wszystko wiec
    mozesz pisac te swoje wyklady o sprzegielkach.

  • 34. Data: 2011-01-17 12:27:37
    Od: PepedB <a...@s...le>

    W dniu 2011-01-16 22:08, kml pisze:

    > Użytkownik <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ARO? :)

    Uważaj, bo człowiek gotów kupić i będzie miał:
    http://www.dailymotion.pl/video/x3msh7_policyjna-afe
    raaromagazyn-uwaga_fun
    ;)

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl

  • 35. Data: 2011-01-17 12:32:31
    Od: AL <a...@s...tam>

    marek pisze:

    > po asfalcie przy odlaczonym przodzie. no teraz juz wiesz wszystko wiec
    > mozesz pisac te swoje wyklady o sprzegielkach.

    dzieki 'o guru' - nic nowego sie nie dowiedzialem, ale coz...

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 36. Data: 2011-01-17 12:42:49
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > dzieki 'o guru' - nic nowego sie nie dowiedzialem, ale coz...

    to dlaczego wysmiewasz rozwiazanie lepsze od gorszego? wyjasnisz?

  • 37. Data: 2011-01-17 13:25:06
    Od: AL <a...@s...tam>

    marek pisze:

    > to dlaczego wysmiewasz rozwiazanie lepsze od gorszego? wyjasnisz?

    nie wysmiewam - zauwaz, ze podszedlem do tematu od strony 'cywilnego'
    uzytkownika a nie amatora raidow off-road (ktory chce miec wygodnie).

    Uwazam, ze nie dysponuje stosowna wiedza a tym bardziej doswiadczeniem w
    temacie by sie za to zabierac - nie wiem skad ta Twoja kasliwosc.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 38. Data: 2011-01-17 13:49:26
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "marek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > eh to lamerstwo plaskaczowe.....
    > pierwsza rzecza ktora robi sie w celu usprawnienia wlasciwosci terenowki
    > jest wywalenie automatycznych sprzegielek piast i wsadzenie manualnych.
    > douczcie sie zamiast robic a siebie baranow.

    Dziękujemy za twoją opinię dotyczącą kwestii nie poruszanej w tym wątku.
    Cieszy na bardzo, że dałeś upust swojej frustracji i oświęciłeś ciemną masą
    wikuistą wiedzą z zakresu "tak się to powinno robić".

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 39. Data: 2011-01-17 14:12:18
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-01-16 21:45, Lucjan pisze:
    > podają że 4x4 pali
    > dużo więcej:

    1. Że toto gdzieś tam pali 6 lub 7 litrów to zapomnij.
    2. Różnica nie jest wielka, nie warto się tym przejmować.
    P.

  • 40. Data: 2011-01-17 14:26:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > 1. Że toto gdzieś tam pali 6 lub 7 litrów to zapomnij.

    A tam gadasz, producent tak napisał, raz komuś nie używającemu gazu udało
    się to powtórzyć, więc tyle średnio pali.
    Jeśli twierdzisz inaczej to się nie znasz, a auto tylko na zdjęciach
    widziałeś.